Etsin tossa jo searchilla mutta en löytänyt oikein sopivaa vastausta ongelmaani, elikkä mulla olis tollanen e36 bmw ja siinä oli vakiona vain sumuvalot taakse,ostin ny sitten sumarit eteen. Autossa ei ole vakiona katkaisinta etusumareilla, ja nyt pitäisikin tietää meneekö siellä johtoja? mistä pitää vetää? kuinka saa mittarille pelittämään merkkivalon? myydäänkö suoraan kittejä jossakin ja onko ne kuinka kalliita? Kiitoksia etukäteen.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 etusumuvalojen jälkiasennus
Collapse
X
-
Originally posted by MaxiumdamageEtsin tossa jo searchilla mutta en löytänyt oikein sopivaa vastausta ongelmaani, elikkä mulla olis tollanen e36 bmw ja siinä oli vakiona vain sumuvalot taakse,ostin ny sitten sumarit eteen. Autossa ei ole vakiona katkaisinta etusumareilla, ja nyt pitäisikin tietää meneekö siellä johtoja? mistä pitää vetää? kuinka saa mittarille pelittämään merkkivalon? myydäänkö suoraan kittejä jossakin ja onko ne kuinka kalliita? Kiitoksia etukäteen.Vain suunnaton tietämättömyys voi johtaa täydelliseen ymmärtämättömyyteen!!!!!!
-
-
Originally posted by MaxiumdamageEtsin tossa jo searchilla mutta en löytänyt oikein sopivaa vastausta ongelmaani, elikkä mulla olis tollanen e36 bmw ja siinä oli vakiona vain sumuvalot taakse,ostin ny sitten sumarit eteen. Autossa ei ole vakiona katkaisinta etusumareilla, ja nyt pitäisikin tietää meneekö siellä johtoja? mistä pitää vetää? kuinka saa mittarille pelittämään merkkivalon? myydäänkö suoraan kittejä jossakin ja onko ne kuinka kalliita? Kiitoksia etukäteen.BMW E36 320i Coupe -98
Ford Taunus 2.0 OHC -77
Comment
-
-
Mulla on hyvä Total BMW Magin artikkeli PDF:nä tuosta sumareiden asennuksesta sellaseen E36:een, jossa niitä ei ole. Voi pyytää meiliin jos lähettää mulle esim. privassa osotteen. Mutta löytyy se varmaan vielä Total BMW Magin arkistoistakin niiden nettisivulta, sillä vaan, että en ehkä jaksa sitä 50 tyypille alkaa lähetteleen.E61 525d LCI
Comment
-
-
Originally posted by Ha2Mulla on hyvä Total BMW Magin artikkeli PDF:nä tuosta sumareiden asennuksesta sellaseen E36:een, jossa niitä ei ole. Voi pyytää meiliin jos lähettää mulle esim. privassa osotteen. Mutta löytyy se varmaan vielä Total BMW Magin arkistoistakin niiden nettisivulta, sillä vaan, että en ehkä jaksa sitä 50 tyypille alkaa lähetteleen.BMW E36 320i Coupe -98
Ford Taunus 2.0 OHC -77
Comment
-
-
Originally posted by 318is-E36...!joo mutta mistäs sais ne sumuvaloihin tulevat liittimet?.. eivät tunnu tietävän ku menee kyselee laakkoselta...
Saiskohan jostain halvemmalla???BMW E36 320i Coupe -98
Ford Taunus 2.0 OHC -77
Comment
-
Comment