Nyt olisi suunnitelmissa tuon hintaluokan auto ja mielessä käynyt kyseinen 318is. Haluaisinkin kuulla kokemuksia ja mielipiteitä tuosta pelistä? Itse ajoin kaverin e36 bemarilla ja tykäistyin kovasti ajotuntumaan. Ainut vaan mikä on vähän vaivannut; olen kuullut että juuri tuosta e36 mallista löytyy aika paljon vikaa?! Juuri tällä hetkellä omistan auton johon on saanut tehdä koko ajan remppaa ja ei kiitos enää.. Miten on, onko nämä huhut aivan tosi peräisiä, kuitenkin kahden kaverin suusta kuullut..? Toisena saman hintaluokan vaihto ehtona ollut honda prelude, josta en ole pahaa sanaa kuullut, mutta olisihan bmw aina bmw. Ja miten on, kannattaako tuommosta 6500 euron 318is:sää ostaa vai olisiko kannattavampi ostos se 10k euron auto joka alkaa mennä vähän budjetin yli jo? Jos saisi näihin kysymyksiin vähä kommenntteja ni ois aika jees..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 318is
Collapse
X
-
Nojoo, eipä mulla ainakaan erikoisen paljon ole kyseisessä mallissa ollut vikaa! Pääasias kuluvia osia on tarvinnut vaihdella! Ja jos tuota mallia meinaat ostella ni yks olis kaupan www.nettiauto.com/361307Ex- E36 318is -92
Ex- CBR 1000rr -06
Ex- Mazda 6 -03
Ex- Suzuki Hayabusa -08
Ex- Audi A4 1.8t Quattro -04
Ex- BMW E60 530iA -03/04
Taas: Audi A4 1.8t Quattro -04
-
-
Ihan hyvä auto tommonen iS.Mulla oli vuoden ajan.Jos meinaat tommosen ostaa niin kannattaa erityisen tarkkaan kuunnella,että kuuluuko moottorista mitään outoa ääntä.Mun iS:ssä kuului noin 2000rpm:n kohdalla rahinaa tai semmonen resonanssi ääni ja sitä ei saatu oikeen missään selvitettyä,että mistä kuuluu.Jakopään osia vaihdettiin ihan turhaan,mutta BMW huollossa selvittivät,että imusarjassa oleva läppä aiheuttaa sen äänen, koska se läppä on kulunu ja alkaa resonoimaan.Uuden imusarjan hinta ois ollu 300€.Muuten moottorissa ei muuta ongelmaa.Alustaan piti vaihtaa muutamia osia ja Abs meni joskus talvella häiriötilaan.BMW huollossa testeri näytti anturi vikaa.Onneksi oli vaan anturi, joka maksoi noin 100€ , eikä ohjausyksikkö, joka ois maksanu noin 1500€.Yhteensä noin 1000-1500€ meni korjauksiin vuoden aikana, mutta suosittelen kuitenkin ostamaan iS:nEhkä sulle sattuu parempi yksilö kuin mulle.
Comment
-
-
Originally posted by mige^^Nyt olisi suunnitelmissa tuon hintaluokan auto ja mielessä käynyt kyseinen 318is. Haluaisinkin kuulla kokemuksia ja mielipiteitä tuosta pelistä? Itse ajoin kaverin e36 bemarilla ja tykäistyin kovasti ajotuntumaan. Ainut vaan mikä on vähän vaivannut; olen kuullut että juuri tuosta e36 mallista löytyy aika paljon vikaa?! Juuri tällä hetkellä omistan auton johon on saanut tehdä koko ajan remppaa ja ei kiitos enää.. Miten on, onko nämä huhut aivan tosi peräisiä, kuitenkin kahden kaverin suusta kuullut..? Toisena saman hintaluokan vaihto ehtona ollut honda prelude, josta en ole pahaa sanaa kuullut, mutta olisihan bmw aina bmw. Ja miten on, kannattaako tuommosta 6500 euron 318is:sää ostaa vai olisiko kannattavampi ostos se 10k euron auto joka alkaa mennä vähän budjetin yli jo? Jos saisi näihin kysymyksiin vähä kommenntteja ni ois aika jees..
paljon miehekkäämpi... ja toho hinta luokkaa et paljoo tarvii lisätä et saat kunnollisen e36 325i
Comment
-
-
Originally posted by mige^^Nyt olisi suunnitelmissa tuon hintaluokan auto ja mielessä käynyt kyseinen 318is. Haluaisinkin kuulla kokemuksia ja mielipiteitä tuosta pelistä? Itse ajoin kaverin e36 bemarilla ja tykäistyin kovasti ajotuntumaan. Ainut vaan mikä on vähän vaivannut; olen kuullut että juuri tuosta e36 mallista löytyy aika paljon vikaa?! Juuri tällä hetkellä omistan auton johon on saanut tehdä koko ajan remppaa ja ei kiitos enää.. Miten on, onko nämä huhut aivan tosi peräisiä, kuitenkin kahden kaverin suusta kuullut..? Toisena saman hintaluokan vaihto ehtona ollut honda prelude, josta en ole pahaa sanaa kuullut, mutta olisihan bmw aina bmw. Ja miten on, kannattaako tuommosta 6500 euron 318is:sää ostaa vai olisiko kannattavampi ostos se 10k euron auto joka alkaa mennä vähän budjetin yli jo? Jos saisi näihin kysymyksiin vähä kommenntteja ni ois aika jees..
pitää kai laittaa lisävaimennin tai vaihtaa välivaimennin isompaan. Mut en vaihtais takas edelliseen autoon, joka oli corolla.
Tää on eka bemari mulla, eikä merkin vaihtoa ole ajateltukkaan. Kulkeekin ihan riittävästi mulle!BMW 318 is coupe = mopo
Comment
-
-
Tumppu, mitä remonttia oot sitten tehny ku on noin paljon rahaa palanut?!:O
BMW 318cis, mikä oli syynä ku valot katosi?
Tuo 1.8 ihan sen taloudellisuuden kannalta on mielessä ollut, ja budjetti on lähempänä tota 6500 euroa kun 10000 euroa minkä monesta 325 saa maksaa.. Mitä lie kuluttaa tommonen is 100km:lle??
Comment
-
-
En mä tarkalleen muista,että mitä kaikkea siihen tuli vaihdettua.Nämä tulee äkkiseltään mieleen:Tyhjäkäynninsäätöventtiili (yhdyyssana?),jakoketjun kiristin,imusarja,abs anturi,kaikki jarrulevyt+palat,laturi,termostaatti yms.Siinä vaan osa mitä tulee mieleen.Mut tottakai nuo on ihan kuluvia osia,joita joutuu vaihtamaan joka autoon,että sen takia ei kannata jättää ostamatta.
Comment
-
-
Originally posted by mige^^Mitä lie kuluttaa tommonen is 100km:lle??
Olen tuollaisen omistanut toukokuusta saakka. ABS:n hydrauliyksikkö oli rikki jo ostettaessa, joten sen jouduin korjaamaan, mutta muuten ole ole mitään vikoja ilmaantunut.
Autoon olen todella tyytyväinen. Mukava ajaa. Ensimmäinen BMW, jota olen ajanut, mutta tuskinpa jää viimeiseksi. Koneessa voisi olla enemmän tehoa, mutta kyllä tuollakin hyvin pärjää.
Comment
-
-
318ti:stä kokemusta n.60tkm verran, ei mitään ongelmia koneen kanssa (eikä auton), aikasemmin mainittu resonointi ääni löytyy myös mutta laakkosella sanoivat että ei kannata alkaa vaihtamaan imusarjaa koska asiasta ei ole mitään muuta haittaa kuin ääni..M-B C220CDI 4matic amg -13
ex. bmw 320d touring -04 e46, bmw 330da touring m-sport -07 e91, Mercedes-Benz C200CDI BE T A -11, Mitsubishi Lancer RalliArt////////// -10, 320i -04 m-sport II e46, 330iA -06 e90, 318ti -97 e36, 318i -89 e30
Comment
-
Comment