eli kävin tänään ostamassa lohkolämmitimen autooni ja kysyisin nyt että saako sitä "pakkasproppua" mitenkään yläkautta irroitettua. en ole vielä kerinny tutkimaan kuinka ahdas paikka se on,joten jos jollain ois kokemusta niin oisin kiitollinen vastauksista. auto on 325 vm.91 eli m50 koneella
Announcement
Collapse
No announcement yet.
lohkolämmitimen asennuksesta e 36
Collapse
X
-
vittumainen homma... ainakin omassa pirssissä -94 325 oli todella ahdasta, ja alakautta ehdottomasti! Tsemppiä! =D
Onko jollakin kokemuksia sisäpistokkeen viennistä? Mistä kannattas ettiä rintapellistä reikää? Auto on saksan tuonti joten ei välttämättä ole ollenkaan?Last edited by Hexa-; 25-10-2005, 20:42.ainahan se mieli tekee, muttei sitä nyt aina...
Comment
-
-
Itellä olis viikonloppuna ilmeisesti M50 koneeseen defan lohkiksen laitto edessä. Monttua ei ole mutta tarkotus on auto tunkkien ja pukkien avulla nostaa mahdollisimman korkealle, eli alakautta..Sähköposti.
IG: janzki_
Comment
-
-
Originally posted by Hexa-Onko jollakin kokemuksia sisäpistokkeen viennistä? Mistä kannattas ettiä rintapellistä reikää? Auto on saksan tuonti joten ei välttämättä ole ollenkaan?
Comment
-
-
Originally posted by pete81konehuoneessa on pelkääjän puolella, (4-syl. akun paikan) alla läpivientejä mistä tulee akun piuhat konehuoneeseen, sisäpuolelta pääse käsiksi kun hanskalokeron alta mattoa vähän raotat. ahtaita on reijät mutta kyllä se piuha sieltä mahtuu.ainahan se mieli tekee, muttei sitä nyt aina...
Comment
-
-
miekin kävin laittamassa lohkolämppärin ajattelin että kaippa se ois paras kun vie suoraan ammattimiehelle että tulee liitokset pitäviksi kun muutenki vuoto-ongelmaa ilmennyt...noh seurailin siitä vierestä niin näppärästi asennus kesti 20 minuuttia ykkös sylinterin kohdalta proppu irti vain ,on hyvin tilaa...E70 X5 3.0d -07
E39 530da touring -99
ex: E36 325i sedan -93
Comment
-
-
Originally posted by humalamiekin kävin laittamassa lohkolämppärin ajattelin että kaippa se ois paras kun vie suoraan ammattimiehelle että tulee liitokset pitäviksi kun muutenki vuoto-ongelmaa ilmennyt...noh seurailin siitä vierestä niin näppärästi asennus kesti 20 minuuttia ykkös sylinterin kohdalta proppu irti vain ,on hyvin tilaa...
Comment
-
-
Originally posted by humalamiekin kävin laittamassa lohkolämppärin ajattelin että kaippa se ois paras kun vie suoraan ammattimiehelle että tulee liitokset pitäviksi kun muutenki vuoto-ongelmaa ilmennyt...noh seurailin siitä vierestä niin näppärästi asennus kesti 20 minuuttia ykkös sylinterin kohdalta proppu irti vain ,on hyvin tilaa...Kaikista Pierburgin tuotteista tulee iän myötä paskaa!
Comment
-
-
Hellurei.
Ei muuten mitää toivoo että saisit 6-syl M50 sarjan koneeseen 20min asennettua lohkolämmittimen vaikka olisit taikuri !
Itsellä auto tällä hetkellä pukeilla ja huomenna yritetään asentaa lämmitin. Tilaa ei ole..
Proppuja löytyy 4kpl ja jokainen vitun pienissä raoissa. Ainoa on koneen etuosassa mutta siinäkin sopivasti ilmastoinnin kompura kavereineen edessä. Saa nähdä jääkö lämmitin kantamaan siitä samparin kompuran kotelosta/telineestä.
Mites porukka jolla ON ilmastointi niin asentanu tuon lohkolämppärin?Sähköposti.
IG: janzki_
Comment
-
-
Originally posted by CunttoryTakimmaiseen onnistuu todella helposti.Sähköposti.
IG: janzki_
Comment
-
-
Originally posted by JanzkiEi mitään toivoa. Ei ole tilaa lyödä lämmitintä paikalleen..Kaikista Pierburgin tuotteista tulee iän myötä paskaa!
Comment
-
-
Näpräsin eilen defan vastuksen ilmastoinnilliseen M50:n paikalleen. 4h ja rapiat..
Pikku vinkkejä:
Ilmastoinnin jalan yksi pultti menee siimapyörän alta ja siimapyörä jää flektin hihnapyörän alle. Mainiota! Flekti pois, siimapyörä pois ja ilmastoinnin kompura irti jalasta. Jalka irti lohkosta. Jalassa on keskivaiheilla yksi pultti joka jää ikävästi kompuran alle kun sitä ei hirveesti liikutella kiinniollessaan. Akrobatialla saa kuitenkin irti. Vastus kannattaa laittaa paikalleen liitin kello yhteen. Tai käytännössä liitinpuoli osoittamaan niin ylös kuin mahdollista piuhan ollessa kiinni. Jalasta voi suosiolla rälläköidä lämmittimen kohdalta tavaraa pois n 3cm paksuudelta. Kannattaa katsella miten ne vahvikerivat menee ja vedellä niitä myöten. Ainakin yhden vahvikerivan joutuu ruotimaan kokonaan hittoon. Sit mallaus paikalleen ja luutavasti vielä lisää rälläköintiä. Pirullinen homma kaikenkaikkiaan.. Ilman nosturia / rasvamonttua en lähtisi leikkiin mistään hinnasta.
Comment
-
Comment