Elikkäs kone vinkuu/ulisee kaikilla kierroksilla joka ei johdu mistää apulaitteista... Eli jos jollai on ollut samantapasia ongelmia olis kiva saada vinkkiä ettei ala mihkää tarpeettomaan isoon urakkaan.. Ei vaan jaksaisi enää ajaa sähköautolla
hieman saman tyylistä "onelmaa"myös täällä.Taitaa olla enemmin ominaisuus kuin vika.Antaa vinkua prkl
niin... monet "kokeneemmat" on sanonu että pitää ja päästää vaan kun ei ole löytäny äänen aiheuttajaa... Sitte jos ääni vieläkin häiritsee nii laittaa mankkaan lisää volaa....
Meitsillä aiheutti vinkumista ilmastointikompuran remmin kiristinlaakeri, joka oli tiensä päässä. Käytä tuo irti ja kokeile onko mennyt pasaksi, jos sulla siis on ilmastointi.
niin... monet "kokeneemmat" on sanonu että pitää ja päästää vaan kun ei ole löytäny äänen aiheuttajaa... Sitte jos ääni vieläkin häiritsee nii laittaa mankkaan lisää volaa....
Joo mullakin iS piti ihan ihmeellistä omaa konserttiaanHuollossa sanoivat,että kuuntele musiikkia kun on noin hyvät poppivehkeet niin ei häiritseMutta kyllä se vaan häiritsee jos koneesta kuuluu jotain ylimäärästä.
Elikkäs kone vinkuu/ulisee kaikilla kierroksilla joka ei johdu mistää apulaitteista... Eli jos jollai on ollut samantapasia ongelmia olis kiva saada vinkkiä ettei ala mihkää tarpeettomaan isoon urakkaan.. Ei vaan jaksaisi enää ajaa sähköautolla
Eli olet ottanut apulaitteiden hihnan pois ja sama ääni jatkui?
Just ittellä oli samaa vikaa. Eilen vaihdoin vesipumpun, joka näytti olevan jokseenkin loppusuoralla, koska käsin pyöritettäessä piti aika rutinaa. En tosin vielä oikein osaa sanoa oliko siitä se vinkuminen, mutta pitää jatkossa katsella miten se ääntelee. mulla oli vielä oireena se, että kylmänä käynnistettäessä ääni kuului, mutta vaimeni pois kokonaan koneen lämmittyä. Oli enemmän ehkä ulinan oloista. Nyt ei ainakaan tänä aamuna niin tehny enää. Mut se kirkas vinkuminen minusta on ollut aina tossa is:ssä.
Mun iS:ää kokeiltiin ilman vesipumppua ja laturia ja ohjaustehostinta ja siltä piti ihme ääntä.Eli kokeikaas ottaa remmejä irti ja laittakaa käyntiin,mutta älkää käyttäkö kauaa!
mulla oli vielä oireena se, että kylmänä käynnistettäessä ääni kuului, mutta vaimeni pois kokonaan koneen lämmittyä. Oli enemmän ehkä ulinan oloista. Nyt ei ainakaan tänä aamuna niin tehny enää. Mut se kirkas vinkuminen minusta on ollut aina tossa is:ssä.
sama mulla että,kylmänä kuului sellainen ulina ja vinkuminen mutta kun moottori lämpeni niin äänet vaimeni.
Comment