Joo, eli vihdoin ja viimein tuli Saksasta 328.. Kauan sai odotella.. Kesärenkailla taivuttiin eilen melkein 600 kilometriä.. Ja heti on tietenkin käsillä öljyjen vaihto.. Että minkälaista suosittelette? Ennen oli 318is ja siinä oli moottoriöljynä täysisynteettinen Shell Helix 5w-40.. Mobilia en laita vaikka suosittelisittekin..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Minkälaiset öljyt E36 328??
Collapse
X
-
Joo, castrollista olen kanssa kuullut että sitä käytetään paljon bmw:n koneissa.. Ja tälläkin hetkellä on näköjään Castrollit.. No isä osti jokunen vuosi sitten tuliterän Skoda Octavian ja laitto mobilit niin hävisi koneesta ja joutui lisäämään aina välillä.. Sitten laittoi Shellit niin ei hävinnyt yhtään.. Aikaisemmin hänellä oli vanha Mazda 626 ruoska, jossa käytti Shelliä.. Moottorin avauksessa huoltomiehet kysyivät että mitä öljyä olet pitänyt, kun on niin puhdas kone sisältä..MB
EX:2xE28, 4xE30, 6xE36, 2xE46, 1xE90, 1xE82
Comment
-
-
Originally posted by JusabaJoo, eli vihdoin ja viimein tuli Saksasta 328.. Kauan sai odotella.. Kesärenkailla taivuttiin eilen melkein 600 kilometriä.. Ja heti on tietenkin käsillä öljyjen vaihto.. Että minkälaista suosittelette? Ennen oli 318is ja siinä oli moottoriöljynä täysisynteettinen Shell Helix 5w-40.. Mobilia en laita vaikka suosittelisittekin..
Comment
-
-
Originally posted by JamppaUnohda ainakin Shell Helix Ultra. Searchillakin varmaan löytyy juttua aiheesta, missä monet kertovat että ko. öljy pitää hiukan ylimääräistä naku -ääntä m52 moottorissa... Itse voisin suositella Castrol TWS 10W-60. Ei varmasti halpaa, mutta takuulla hintansa arvoista!
Mulla ajettu yli kymppi, eikä todellakaan mitään ylimääräisiä ääniä?
Ja on se kumma jos valtuutettu merkkihuolto käyttää paskoja öljyjä?
Comment
-
-
Originally posted by JamppaUnohda ainakin Shell Helix Ultra. Searchillakin varmaan löytyy juttua aiheesta, missä monet kertovat että ko. öljy pitää hiukan ylimääräistä naku -ääntä m52 moottorissa... Itse voisin suositella Castrol TWS 10W-60. Ei varmasti halpaa, mutta takuulla hintansa arvoista!
Minä laittaisin 5W-40 Castrolia.
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=17071 Katteleppa tuolta vaihtoehtoja."Kaikki" öljyt käy,kuten tulet huomamaan.Last edited by Heguli 31; 26-10-2005, 17:21.
Comment
-
-
Mut jokainen tehköön mitä haluaa....
Comment
-
-
Itse ajelin aikasemmin Mobilin 5w-50:llä ja ne tahto aina vähän hävitä, mutta nostajat ei pitänyt niillä ääntä muutamaa sekunttia kauempaa kylmäkäynnistyksessä. Nyt sitten pistin ne Castrolin Magnatecit, oon vielä senverran vähän ajanu etten tiedä onko hävinneet, mutta ainakin nostajat pitää nyt ääntä paljon kauemmin. Joskus jopa yli minuutin käynnistyksen jälkeen...
Comment
-
-
itse käytän mobilin 5w-50 ja tyytyväinen olen ollu. kokeilin myös castrolin magnateciä aikanaan ja öljyn pieni kulutus ei muuttunut mihinkään kummalla hyvänsä ajo ja venttiilien nakutusta ei ole sen enempää kummallakaan öljyllä ilmenny. kuten öljy topicista lukee niin mielipiteet jakautuu aika tasaisesti.
Comment
-
Comment