kertokaas joku tyhmälle kun en tiedä.eli kun laittaa virrat päälle niin abs valo syttyy ja sammuu kun käynnistää,näin varmaan kuuluukin.mutta pitäiskö sen valon syttyä silloin kun jarruttaa niin että abs tulee käyttöön.vai palaako ainoastaan silloin kun on jotain vikaa järjestelmässä.mulla ei ainakaan valo syty vaikka abs menee päälle. ja koitin searchia mutta en löytäny toista näin typerää kysymystä..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e36 abs valo kysymys
Collapse
X
-
Originally posted by Kyljyskertokaas joku tyhmälle kun en tiedä.eli kun laittaa virrat päälle niin abs valo syttyy ja sammuu kun käynnistää,näin varmaan kuuluukin.mutta pitäiskö sen valon syttyä silloin kun jarruttaa niin että abs tulee käyttöön.vai palaako ainoastaan silloin kun on jotain vikaa järjestelmässä.mulla ei ainakaan valo syty vaikka abs menee päälle. ja koitin searchia mutta en löytäny toista näin typerää kysymystä..
t.Ville
-
-
Originally posted by tumppu86Eikös tuo tarkota,että joka jarruvalon poltin on rikki tai johto poikki tms?
t.Ville
Comment
-
-
Originally posted by ziisus View PostSiksi kysylen samaa kun searchilla löydin yhden topicin josta oli ymmärtävinäni että e30:ssä pitäisi tuon abs merkkivalon syttyä kun jarruttessa alkaa nuo absit ottamaan?!
Comment
-
-
Ihmettelen itse tuota e36 abs juttua. Olin kerran parkissa ja rupattelin kaverin kans. Samalla tylsyyttäni pumppailin muutaman kerran jarrupolinta. Sit kun lähdin liikkeelle niin abs-valo jäi palamaan. Vasta kun käynnistin uudelleen niin sammu. Onko tuossa joku abs ohituskeino?:thinkBMW 318i 4d e30 -88 MuseoRek
BMW 330d touring e46 -05
Ford Cortina Mk2 1600 -70
ex: BMW e46, 3x e34, 2x e30, e28, useita e30 varaosa-autoja ja muun merkkisiä autoja
Comment
-
Comment