Eli ongelma on sama kuin minulla oli edellisen auton kanssa, joka oli E30 penari josta oli poistettu kiertovesipumppu sen rikkouduttua. Kokemusta siis asiasta löytyy, ikävää sellaista. Tyhjäkäynnillä siis koppi kylmenee, eli liikennevaloissa täytyy pitää kierroksia yllä että lämpöä riittää kunnolla. En jaksa enää toisen auton kanssa samaa tuubaa, nyt siis autona E36 328i, saksan tuonti luonnollisesti.
Onko joku asentanut tai voisiko joku kertoa missä välissä kiertovesipumpun pitäisi olla. Ja mikä pumppu sinne sopisi, mistä siihen otetaan virta jne. Jos jollain olisi kokemusta niin ei tarvitsisi alkaa itse selvittämään kantapään kautta.
Eli jos katsoo tuolta niin mihin väliin sen pumpun laittaisi? http://www.realoem.com/bmw/showparts...26&hg=64&fg=18
Tuo letkuhässäkkä numero 7 on ilmeisesti paluuletku kennolta. Jos laittaisi siihen paluuletkuun? Mutta mitäs sitten kun magneettiventtiili on kiinni, niin pumppu surraa siellä eikä vesi kierrä. Releohjausta?
Searchi kertoo, että monella on pumppu auttanut, mutta ei kerro että mikä pumppu ja mihin laitetaan ja miten.
Onko joku asentanut tai voisiko joku kertoa missä välissä kiertovesipumpun pitäisi olla. Ja mikä pumppu sinne sopisi, mistä siihen otetaan virta jne. Jos jollain olisi kokemusta niin ei tarvitsisi alkaa itse selvittämään kantapään kautta.
Eli jos katsoo tuolta niin mihin väliin sen pumpun laittaisi? http://www.realoem.com/bmw/showparts...26&hg=64&fg=18
Tuo letkuhässäkkä numero 7 on ilmeisesti paluuletku kennolta. Jos laittaisi siihen paluuletkuun? Mutta mitäs sitten kun magneettiventtiili on kiinni, niin pumppu surraa siellä eikä vesi kierrä. Releohjausta?
Searchi kertoo, että monella on pumppu auttanut, mutta ei kerro että mikä pumppu ja mihin laitetaan ja miten.
Comment