Eli ottipa vedet toki sisään lasien yläosasta, kun vei pesukoneeseen. Kuinkakohan vaikea olisi uudet tiivisteet sinne näpertää? Jollain liimalla kai se on kiinni?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 coupe ovien tiivisteet
Collapse
X
-
Ainakin mitä entistä iS:ää käytin harjattomassa pesussa, niin aina sieltä oven takaosan yläreunasta (pystyosa) tuli vettä jonkin verran sisään. En usko, että tiivisteiden vahtaiminen vaikuttaa asiaan. Vesihän tulee paineella, niin ei siinä mikään tiiviste auta, kun se vesi tunketuu lasin tiivisteen välistä... Itse piti aina olla x-asennossa autossa ja paperin palasta pitää molemmissa ovissa ettei vettä olisi tullut sisälle Kait ne oven tiivisteet lähtevät ihan vetämällä pois, ei niissä mitään liimaa pitäisi olla.
Mut jos jollakin ei tule vettä sisään, niin kertokoot mikä on auttanut asiaan
Comment
-
-
Originally posted by miGueL747Eli ottipa vedet toki sisään lasien yläosasta, kun vei pesukoneeseen. Kuinkakohan vaikea olisi uudet tiivisteet sinne näpertää? Jollain liimalla kai se on kiinni?
Ja tiivisteethän on aikalailla hinnoissa..Uusi oli BMW-liikkeessä 235€/puoli !!Last edited by Veijari; 02-11-2005, 16:32.BMW 325i Coupé -92
Comment
-
-
Ite oon kokeillu painepesurilla laskee noihi että tuleeko vettä. Ei tule, tosin olen jotain korrekin tiiviste pehmennintä/liukastinta niihi laitellu talven tulon takia..Ilmeisesti auttaaSähköposti.
IG: janzki_
Comment
-
-
Originally posted by JanzkiIte oon kokeillu painepesurilla laskee noihi että tuleeko vettä. Ei tule, tosin olen jotain korrekin tiiviste pehmennintä/liukastinta niihi laitellu talven tulon takia..Ilmeisesti auttaa
Onnea vaan lasien säädölle. Enpä ihan iisiksi nakiksi veikkaisi tuota hommaa.
Comment
-
-
Originally posted by TerhiTuo taitaakin olla aika hyvä idea. Millaista tatinaa sä oot laittanut?
Onnea vaan lasien säädölle. Enpä ihan iisiksi nakiksi veikkaisi tuota hommaa.
Silikoni jotain siinä lukee muistakseni. Helvetin hyvää kamaa kyllä..Sähköposti.
Comment
-
-
Originally posted by JanzkiEn muista sen nimeä, korrek isolla kyljessä Pieni sininen purkki..
Silikoni jotain siinä lukee muistakseni. Helvetin hyvää kamaa kyllä..
Silikoonia en kyllä ruiski enää mihinkään kohtaan.
Sotkee vaikka mäntysuopaa ja glygolia keskenään ja sillä sivelee tiivisteet, hyvä tuleeLast edited by musse67; 03-11-2005, 22:20.BMW E36 320i Coupe -98
Ford Taunus 2.0 OHC -77
Comment
-
-
Originally posted by musse67Perinteinen mäntysuopa tekee hyvää tiivisteille! Se on hyväksi todettu
Silikoonia en kyllä ruiski enää mihinkään kohtaan.
Sotkee vaikka mäntysuopaa ja glygolia keskenään ja sillä sivelee tiivisteet, hyvä tuleeSähköposti.
Comment
-
Comment