Announcement

Collapse
No announcement yet.

e36 raidetangon säätö jumissa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • HaTa
    Bimmer Rookie
    • Jul 2005
    • 109
    • Noormarkku

    e36 raidetangon säätö jumissa

    Onko muuta keinoa kuin voima, avata ruostuneet raidetangon säädöt.
    Kiristysmutteri ja kartioholkki irtosi CRC:llä, mutta kierteet h****tin piukassa.
    Uskaltaako lämmittää vai hankinko isommat putkipihdit.
  • racing02
    BTCF Member
    • Nov 2004
    • 2043
    • Riihimäki

    #2
    Itse yritin e34:sta lämmittää ja pihditkin oli aika helvetin isot. Sitten ostin KL-varaosista uuden tangon.

    Comment

    • Lanttu
      Bimmer Enthusiast
      • Jun 2004
      • 1643

      #3
      Pyöräkulmien säädössä oman autoni raidetankoa lämmitettiin ja laitettiin irroitusöljyä kun muu ei auttanut.

      Comment

      • holmes
        Bimmer Fanatic
        • Feb 2005
        • 351
        • Porvoo Connection

        #4
        pallopäisellä vasaralla hakkaa.
        Sir! I have a plan.

        Comment

        • Jk-81
          Bimmer Fanatic
          • May 2004
          • 335

          #5
          lämmittämällä pitäs irtoo, ainaki itellä irtos aikoinaan...
          e36 328 touring *projekt*
          Opel Fazira -08 *muumimobiili*
          Opel Corsa -00 *kauppakassi*
          ex:e32 730ia

          Comment

          • HaTa
            Bimmer Rookie
            • Jul 2005
            • 109
            • Noormarkku

            #6
            Punahehkuun täytyi lämmittää että aukesi

            Comment

            • HarzaTheMan
              Bimmer Fanatic
              • Jun 2004
              • 458
              • Sawo

              #7
              Juu, nuo on kyllä perkeleen tiukassa. Joku aika sitten raidetangon vaihdon yhteydessä tuli huvikseen kokeiltua vanhasta väljästä raidetangosta miten se kierre aukeaa. Raidetanko ruuvipenkkiin ja isoilla putkipihdeillä vääntämään, ei auennut.
              ex: E39 520i Touring -00 facelift, E36 328i Touring -95, E36 328i Touring -95, E39 523iA -96, E30 325i -89 + muita merkkejä

              Comment

              • bman
                Bimmer Fanatic
                • May 2004
                • 222
                • Mikkeli

                #8
                Juu punahehkuiseksi vain lämmittää ja työntää paljon crc:tä ja isoilla putkipihdeillä vaan lähtee vääntää auki, itselläni oli silti koko ajan helkkarin tiukka pyöritellä kun kierteet oli niin ruosteessa. Jos oikeen hyvän haluaa niin purkaa ja puhdistaa kierteet viimesen päälle ja rasvaa hyvin niin onpa helppo aukaista seuraavalla kerralla.

                Comment

                • alspe
                  Bimmer Enthusiast
                  • Jul 2004
                  • 3402
                  • Tre

                  #9
                  Kyllä melkein harkitsisin laittaa uudet vaikka sitte Motonetin tangot 40e/puoli ennen kun lämmitellä ja tuskailla niiden kans. Varsinkin jos on mittarissa kilometrejä paljon eikä tietoa koska on mitäkin uusittu.
                  G30 520d xDrive
                  EX: F10 520d, Passat 3BG, E34 520i -91

                  Comment

                  Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎