Eli olis tällanen ongelma,että mistä kautta olette vaihtaneet noita lambda-antureita?onko alakautta vaihto ainoa vaihtoehto vaihdolle?Kone on ilman-vanosta, ja nyt on oikein kosteiden ilmojen jälkeen tulle sellanen homma,että syö sataselle sellasta 12-14l ja tyhjäkäynti lämpimänä hummaa 500-1000 rpm.Joskus sitte ei ajon aikana syö kuin 8 litraa,mutta tosiaan nyt oikein kosteilla ilmoilla on syöny paljon enemmän ku tavallisesti.Kuitenkin auto kiihtyy tosi hyvin koko ajan.Voisko sitten olla muualla vikaa?Vaikuttaako lisäilmanluisti kulutukseen,jos se on tukossa/paskottunu?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e36 325 lambdan vaihto?
Collapse
X
-
No todellakaan ei yläkautta sitä vaihdeta ainakaan ei-vanoskoneessa, sehän on
pakoputken ja pohjapellin välissä aika ahtaassa paikassa. Hommaa semmoinen puoliksi avonainen lambda-anturihylsy (mm. Biltemasta löytyy) ja sen päähän sopiva lenkkiavain, niillä on helppo ja nopea vaihtaa. Johto kannattaa sitoa hyvin nippusiteellä siten ettei se ota kiinni kardaaniin eikä pakoputkeen, muuten eip toimi pitkään.e90 330d -05
Comment
-
-
Originally posted by nudialakautta vaihtanut. piuhat poikki, ni saa lenkkiavimella helposti auki, takasin laittaminen on sit eri asia. muihin en osaakkaa vastata.F11 535xd, Vw tiguan 2.0tdi 4 motion
Comment
-
-
Originally posted by -kiki-Normaalilla lenkkiavaimella ei todellakaan saa avattua se ei yksin kertaisesti mahdu sinne väliin, itse kuumensin avaimen ja sitten kun olin sen tarpeeksi muotoillut sitten vasta onnistuie90 330d -05
Comment
-
-
Originally posted by -kiki-TÄ ???????????e90 330d -05
Comment
-
Comment