Announcement

Collapse
No announcement yet.

e36 touring kattokaiteiden irroitus

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sallu
    Bimmer Fanatic
    • Nov 2003
    • 232
    • Kuortane-Seinäjoki

    e36 touring kattokaiteiden irroitus

    Niin, onkohan joku irroitellut kattokaiteita? Pitääkö ottaa kattoverhoilu irti vai miten on kiinni, kun pitäisi tuollaisesta irrottaa ja ei ole päässyt yhtään tutkimaan etukäteen miten kiinnitys on toteutettu, että apua kaivataan..
    -MB 350 CLS-
    -Fiat Ducato-
    -Volkswagen Vento 1.8-
    -Yamaha R1-

    Autonosturit, rengaskoneet, korjaamokoneet edullisesti:
    http://www.eduel-asennus.fi
  • sscoupe
    Bimmer Rookie
    • Oct 2004
    • 29
    • Etelä-Pohjanmaa

    #2
    Originally posted by sallu
    Niin, onkohan joku irroitellut kattokaiteita? Pitääkö ottaa kattoverhoilu irti vai miten on kiinni, kun pitäisi tuollaisesta irrottaa ja ei ole päässyt yhtään tutkimaan etukäteen miten kiinnitys on toteutettu, että apua kaivataan..
    Eikös niis oo kyljes sellaset muovitulpat....sielt alta varmaa paljastuu ruuvit?? en oo tarkemmi repiny niit kummitulppia irti et en sen enempää osaa sanoo...
    Nyt: e36 328 touring, Yamaha YZF 1000R Thunderace

    ex: mazda 626 sscoupe

    Comment

    • sallu
      Bimmer Fanatic
      • Nov 2003
      • 232
      • Kuortane-Seinäjoki

      #3
      Originally posted by sscoupe
      Eikös niis oo kyljes sellaset muovitulpat....sielt alta varmaa paljastuu ruuvit?? en oo tarkemmi repiny niit kummitulppia irti et en sen enempää osaa sanoo...
      Joo kattelin tuossa äsken realoem:sta kuvaa ja näyttäis olevan kolmesta kohtaa kiinni muovisuojuksien alta löytyy ruuvit eli vissiin saa ilman verhoilun irroitusta.
      -MB 350 CLS-
      -Fiat Ducato-
      -Volkswagen Vento 1.8-
      -Yamaha R1-

      Autonosturit, rengaskoneet, korjaamokoneet edullisesti:
      http://www.eduel-asennus.fi

      Comment

      • Jk-81
        Bimmer Fanatic
        • May 2004
        • 335

        #4
        Originally posted by sallu
        Joo kattelin tuossa äsken realoem:sta kuvaa ja näyttäis olevan kolmesta kohtaa kiinni muovisuojuksien alta löytyy ruuvit eli vissiin saa ilman verhoilun irroitusta.
        saa pois ilman verhoilun poistamista just noin eli kolmesta kohtaa kiinni muovitulppien alla, ne irti ja bueno
        e36 328 touring *projekt*
        Opel Fazira -08 *muumimobiili*
        Opel Corsa -00 *kauppakassi*
        ex:e32 730ia

        Comment

        • mika68
          Bimmer Enthusiast
          • Mar 2004
          • 1966
          • ......

          #5
          Originally posted by Jk-81
          saa pois ilman verhoilun poistamista just noin eli kolmesta kohtaa kiinni muovitulppien alla, ne irti ja bueno
          Muakin kiinnostaa kyseinen projekti, mutta minkälaiset reijät jää kattoon?
          Tulppaamalla tuskin saa asiallisen näköistä?
          Ja jos reijät peittää kitillä+maalaa koko kattopellin, niin mahtaako kestää kauan siistin näköisenä?

          Comment

          • sallu
            Bimmer Fanatic
            • Nov 2003
            • 232
            • Kuortane-Seinäjoki

            #6
            Originally posted by Jk-81
            saa pois ilman verhoilun poistamista just noin eli kolmesta kohtaa kiinni muovitulppien alla, ne irti ja bueno
            No se on sitten helppo juttu..ja kiitoksia vaan tiedosta!
            -MB 350 CLS-
            -Fiat Ducato-
            -Volkswagen Vento 1.8-
            -Yamaha R1-

            Autonosturit, rengaskoneet, korjaamokoneet edullisesti:
            http://www.eduel-asennus.fi

            Comment

            • Jk-81
              Bimmer Fanatic
              • May 2004
              • 335

              #7
              Originally posted by mika68
              Muakin kiinnostaa kyseinen projekti, mutta minkälaiset reijät jää kattoon?
              Tulppaamalla tuskin saa asiallisen näköistä?
              Ja jos reijät peittää kitillä+maalaa koko kattopellin, niin mahtaako kestää kauan siistin näköisenä?
              jää aika holet kattoon eikä varmana saa siistiä tulppaamalla.
              oikein tehtynä ammattimiehien neovojen mukaan kestää varmasti hyvin.


              ite tein näin:
              kaiteet pois,hitsasin varovasti samalla kattoa jäähdyttäen ja lasit hyvin suojaten pienet pelti palat reikien "sisälle" magneetilla ujuttaen ja sopivat pultit laitoin sinne kierteisiin sisään. sit lasikuitukitillä reikä umpeen ja hienolla
              kitillä sileeks, saman käsittelyn tein kattoantennille. sit vaan perkeleesti mömmöjä ja sisäpuolelle(tässä vaiheessa otin kattoverhoulun irti) ettei pääse kukkimaan sisää päin ja tietysti asian mukaisen myrkyt myös ulkopuolelle
              ei vielä valmis koska auto maalataan vasta keväällä joten en vielä kuvii laita
              e36 328 touring *projekt*
              Opel Fazira -08 *muumimobiili*
              Opel Corsa -00 *kauppakassi*
              ex:e32 730ia

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎