Originally posted by markok
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e36 pohjan reiät
Collapse
X
-
Originally posted by VanquishHäh! Ei mulla ainakaan lumet oo raapinut niitä pois! Vai onko sulla tapana kahlata pellolla?BMW 530iA Touring -05
Comment
-
-
Minultakin nuo kumityynyt/tulpat puuttuvat. Mitkä on noiden kumitulppien osanumero? Millä välineillä noista rei'istä pääsisi kattelemaan mitä sieltä löytyy ja minne ne johtaa? Onnistuuko jonkilainen huuhtelu?
E36 ruostumisesta.. Mitä itse olen noita katellut niin vakiopaikkoja ovat tosiaankin kaaret (varsinkin takaa), takakontin ja ovien alareunat. Yllättävän rapeita yksilöitä löytyy liiankin helposti.
Kannattaa tosiaankin esimerkiksi ottaa irti edestä sisälokasuojat ja putsata kaikki kököt pois. Itse kaavin molemmin puolin sieltä yhteensä noin 4 litraa hiekkaa/multaa. Paskan pitäisi valua takaosasta pois, mutta menee helposti tukkoon.
Originally posted by 03R6Multa puuttuu e36 coupen pohjasta ne 4kpl kumitulppia, jotka peittävät reiät tunkin paikoilta. Eli vettä ja kuraa pääsee koteloihin ja talvella kerää varmaan tielaitoksen suolat tehokkaasti. Yritin huuhdella vedellä koteloa ja sainkin tulemaan ulos melkoisen määrän hiekkaa ym. Kotelot olisi varmaan syytä käydä suojauttamassa jollain käsittelyllä, kunhan ensin saisi kuivattua jollain keinolla. Ja tietysti sen jälkeen uudet tulpat kehiin. Pohja on vielä muuten hyvässä kunnossa eikä ruostetta näy, mutta noista reiìstä huuhtelua tehdessä kotelosta tuli jonkin verran pieniä ruostepalasia . Alkaako olla vakavaa?
Mites muilla on toi e36:n pohja kestänyt ja onko kumitulpat paikallaan? Entä oletteko suojauttaneet noita kynnyskoteloita? Ja minkä verran suurinpiirtein kustantaa jos tuota suojausta harkitsee? Kenellekään ylimääräisiä tutteja jäänyt? Muita vinkkejä?
Comment
-
-
no joo puuttuu kaikki tulpat...ja on varmaan puuttunut jo pidemmän aikaa on nimittäin helmapellit menossa vaihtoon on ruostuneet sisältäpäin ja uloa kuin uudet...ja edellinen omistaja(IDIOOTTI) jolla autoon ollu on paikkaillu helmoja jollain verkolla ja pakkelilla että kannattaa hommata ne tulpat jos puuttuuLast edited by tuningki; 27-06-2006, 22:19.Bmw 320d -10
Volvo s40 2.4 -05
ex:bmw 316 e46 1.9 -02
,ex:Bmw 316 e46 1.9 -02{palanut}
,ex:opel vectra B 2,0 -00 4d,ex:-volvo s40 2.0 -96,ex:e36 316i -95 4d m3 luuk,ex: e36 316i -91 4d ,ex: e30 320i -90 2d,first:e30 316 -87 2d
Comment
-
Comment