Mulla taas E34:sessa herjaa.. Mutta ei aina, vaan silloin kun ne on ollu jo valmiiksi päällä ja laittaa ne hetken päästä uudelleen päälle. Esim. kylmänä kytkiessä ei herjaa, mutta marketissa käynnin jälkeen kyllä. Toi mun setti on toisaalta ns. home-made eri komponenteista, vaan polttimot ovat tuolta yllämainitusta Nikon kaupasta. Hellan ballastit ovat jostain Volkkarista. E30 Check Control on taas sitten jo niin kiviajalta, ettei se välitä, jos menee vähän vähemmän virtaa valoille..
Propsit muuten KFZ-Koenig:ille noista projektisivuista! Hyvin kirjoitettu ja tarpeeksi kuvia.
No nyt on testattu tuota kytkentää eikä toimi. Tai toimi siinä mielessä, että varoitusta ei tullut, mutta ei kyllä valotkaan syttyneet. Kaikki on kuitenkin ohjeen mukaan tehty. Täytyy nyt vielä tutkailla tuota ja miettiä miten se voi estää koko valojen syttymisen. Kun kytkennän otti pois niin kaikki toimi taas hyvin, paitsi varoitus tuli taas.
No nyt on testattu tuota kytkentää eikä toimi. Tai toimi siinä mielessä, että varoitusta ei tullut, mutta ei kyllä valotkaan syttyneet. Kaikki on kuitenkin ohjeen mukaan tehty. Täytyy nyt vielä tutkailla tuota ja miettiä miten se voi estää koko valojen syttymisen. Kun kytkennän otti pois niin kaikki toimi taas hyvin, paitsi varoitus tuli taas.
Sulla varmaan on vääränlainen rele tai väärät navat kytketty. Kato releen kytkentätyyppi tosta kytkiksestä ja vertaa oman releesi "kuvaan". Juu ja kato että ne navat 30 ja 86 on yhdistetty eli kummassakin on maa. Virtahan menee tuosta ihan ilman relettäkin ballastille.
Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.
Sulla varmaan on vääränlainen rele tai väärät navat kytketty. Kato releen kytkentätyyppi tosta kytkiksestä ja vertaa oman releesi "kuvaan". Juu ja kato että ne navat 30 ja 86 on yhdistetty eli kummassakin on maa. Virtahan menee tuosta ihan ilman relettäkin ballastille.
Rele ja kytkentä on varmasti oikea. Sen tutkin eilen. Ainut mikä tulee mieleen on se, että + ja - on väärinpäin. Xenon sarjan mukana tuli välijohto mihin rakensin tuon ja jos siinä värit on toisin päin kuin ballastin johdossa. Aika epätodennäköstä sekin, mutta muuta mahdollisuutta en enää keksi. Tai sitten releet on rikki, mutta estääkö sekään valojen syttymistä? Kaikki sulakkeet pysyivät kuitenkin ehjinä. Täytyy vielä valosassa tutkia tuo mahdollisuus.
Kytkennästä ei löytynyt mitään vikaa vaikka sitä eilen tutkailin. Päätin sitten ohittaa check controllin etuvalojen osalta kokonaan siten, että sen saa vielä kytkettyä päälle jos joskus luopuu xenoneista. Nyt toimii valot ja varoitusta ei tule.
Tuosta asiasta olisin kyllä kiinnostunut miten ohitit check controllin etuvalojen osalta ?? Tässä aikeissa tilata xenonit mutta voin arvata jo etukäteen et herjaa tulee jos ei muutoksia tee.
Tähän topicciin unohtui laittaa aikoinaan linkki minkä ohjeen mukaan otin check controlin pois käytöstä etuvalojen osalta. Tämän mukaan homma onnistuu kyllä keneltä tahansa ja on helppo palauttaa ennalleen jos joskus haluaa. http://forums.bimmerforums.com/forum...d.php?t=203520
Tuota relekytkentää minulla ei enää ole tallessa, mutta sitä en saanut koskaan omassa toimimaan.
Comment