Juu, ainakin 4, 6, 8 jne... Joku viisas osaa varmaan sanoo mitä eroo on niillä kahella eri kiristin systeemillä? Toinen tosiaan metrossa 95e ja kokonaisina osina. Toinen malli piti oikeen ruotsista tilata ja 250e
6 = kiristinpyörä, 14 = epäkeskosäätöpyörä?, 8 = jousi/iskuvaimennin=Kiristin nuo kolme on kuluvia, sitä en ymmärrä millä osa no. 4 voi olla vaihtokunnossa?
Koittelitko tai näitkö itse, että ne kaikki osat on vaihtokunnossa? Kyllä ne töitä varmasti siellä aina keksii.
Muuta en nähny kun että koko kiristäjä on kohtalaisen löysä ja heiluu joka suuntaan... En nyt ihan varma kyllä ole oliko toi 4 osa siinä listalla, mutta aika paljon kuitenkin osaa jos 250e on hinta? Sano vielä että mitään ruuveja ja pultteja ei turhaan tilattu...Mitenköhän tääkin perskeles kannattas tehä
Comment