joo elikkä ostin 325i vm91 sedan 175 tkm ajetun bemun kakkosautoks "leikkipeliks" ja nyt ois haluja rakennella siitä sitten kunnon menopeli(jos niin tosta voi sanoa),myös ratakäyttöön välillä.tää auto tuli mulle vähän vahingossa ja ostin sen erittäin halvalla vaan sen takia että tiesin saavani rahat siitä takas erittäin hyvillä bonareilla joku päivä mutta nyt tulin toisiin ajatuksiin ja meinaan pitää kaaran. Kysynkin nyt teiltä jotka sitten tosiaan tiedätte asiasta jotain niin olisin valmis siihen laittamaan jonkun verran rahaa kiinni turbotukseen,koska muut tavat on juuri sen 5-20hp tienoilla jos sitäkään,mitkä ei kiinnosta pätkääkään,ostaisin mieluummin niillä rahoilla naapurille bensaa.puhutaan n 2-4Teuron budjetista...irtooko sillä mitään hyvää turbo + siihen kuuluvaa osasarjaa + muut härpäkkeet tähän autoon vai kannattaako unohtaa.ja ei kiitos sellasta lausetta että osta M3.Mulla on ollut jo -00 M5 ja nyt olen tätä autoa laittamassa ihan vaan mielenkiinnosta joten aiheellisia palautuksia kiitos.eli siis kokonaiskustannukset saisi olla MAX tuo 4000 euron tietämillä.kuulostaa varmaan täysin idioottimaiselta mutta maksoin tosiaan niin vähän hyväkuntoisesta autosta että tämä kannattaa näin tehdä. Voin pistää jos jotakuta kiinnostaa niin kuvia siitä sitten kun olen saanut sen muuten ulkoisesti ja sisäisesti valmiiksi.nyt tehtynä jo putkisto,koneen ja vaihteiston kaikki tiivisteet,letkut,jakopäät ymymym (syystä että auto seissyt 10kk) ja hieman ulkoremppaa M sarjalaiseen päin.Turbon asennuksen jälkeen katsastukset eivät tule olemaan ongelma joten älkää vaivautuko sitä ottamaan esille.
Eli tehonlisäys toiveena olis n laajalla skaalalla 250-350hp.Jos tuolla rahalla saa enemmänkin niin miten kestääkö paikat?eli siis tuo raha on varattu viritykseen.muu on sitten erikseen..mitä siihen kannattaisi siis sisällyttää 4000e??
Olisi mukava saada myös linkkejä pajoista (suomi) ja muutenkin linkkitietoa aiheesta josko sieltä löytyisi jotain uutta mitä en itse ole löytänyt.linkkejä/infoa voi laittaa myös [email protected]
Kiitoksia vastauksista jo etukäteen.
Eli tehonlisäys toiveena olis n laajalla skaalalla 250-350hp.Jos tuolla rahalla saa enemmänkin niin miten kestääkö paikat?eli siis tuo raha on varattu viritykseen.muu on sitten erikseen..mitä siihen kannattaisi siis sisällyttää 4000e??
Olisi mukava saada myös linkkejä pajoista (suomi) ja muutenkin linkkitietoa aiheesta josko sieltä löytyisi jotain uutta mitä en itse ole löytänyt.linkkejä/infoa voi laittaa myös [email protected]
Kiitoksia vastauksista jo etukäteen.
![Wink](https://forum.btcf.fi/core/images/smilies/icon_wink.gif)
Comment