Announcement

Collapse
No announcement yet.

E36 & edullinen alustasarja?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Harrison
    Bimmer Enthusiast
    • Dec 2004
    • 1525
    • Iisalmi

    #16
    Originally posted by ali
    kitupiikissä näkyy olevan jotain satseja aika edullisesti. laadusta ei tietoa
    FK:tä ja KW:n kamaa myyvät. Ei näyttäs laadussa olevan kovin paljo vikaa
    e36 kw variant 1 n:1000e kitupiikiltä, ei paha!
    Koodaukset ja vikadiagnostiikkaa E,F ja G-sarjalaiset,
    Koodaukset/moduulien vaihdot(Uudet/käytetyt), Retrofit ohjelmoinnit, Softa Päivitykset, navi combox vakkari kartat yms päivitykset.
    Soita tai WA: O 4 O-6844911 / Harri / Iisalmi / 15v kokemuksella

    Official Vonkaus & Styrlh Club Iisalmi

    Tallissa:G20 330e M-sport + F34 GT

    EX:t:G30 530e,F30,F32,F33 M-sport,F11 520d,e70 X5,E87,e92 M3,e46 M3 Cabi,2x e93 335i,2x e92 325i,2x e60,e46 328Ci,e46 352Ci,2x e39+M5, M3+3x e36,E30 325i

    Comment

    • Esis
      Bimmer Rookie
      • Mar 2005
      • 91
      • Kuopio

      #17
      Originally posted by RCW
      mitähän hintaa weitecin korkeussäädettävät on?
      mut toi Kw:n 1 vois olla aika hyvä ratkasu kohtuuhintaan.
      919 € on Weitecin korkeus -ja jäykkyyssäädettävän hinta. 779 € on korkeussäädettävän hinta. Korkeus -ja jäykkyyssäädettävää ei oo saatavilla kuin 6/92->, mutta pelkällä korkeussäädöllä saa kaikkiin E36.
      Last edited by Esis; 03-01-2006, 13:45.

      Comment

      • Gonzalez
        BTCF Member
        • Jun 2003
        • 2632
        • Seinäjoki

        #18
        Tällä hetkellä www.fastus.fi myy eibachin jousisatseja -25% alennuksella!
        530d GT F07 2010
        325i E30 Cabriolet 1987

        Ex.316i E30 coupe 1987, 325i E36 sedan 1991, 325iA E36 coupe 1993, 328i E36 coupe 1995, 330dA E46 Touring M-sport 2002, 330d E46 Touring M-sport 2004, 530d E61 Touring 2004, 730dA E38 sedan 1999, 740dA E38 sedan 2000, 530dA E61 Touring M-sport 2004, 730dA E65 2004, 328i E36 coupe M-sport 1996, X5 E70 2007

        Comment

        • RCW
          Bimmer Fanatic
          • Jun 2005
          • 363

          #19
          nyt kun tuli tämä puheeksi niin kannattaako m sport alustasarjaan laittaa minkälaista jousta jos ei koko sarjaa vaihda? paljonko niillä pystyy maksimissaan laskemaan ja tuleeko siitä ihan huono?
          miten noi weitecin yms. karvalakkimallit, eli ei kork.sääd. pärjää m-sporttiin verrattuna, parempia paljonkin?
          Konichiwa, Bitchez!

          It's the name they say it's running the game

          Comment

          • Otra
            Bimmer Rookie
            • Jul 2007
            • 40
            • Kuusankoski

            #20
            Lainaan tätä topicia. Eli mistähän löytyisi E36 325 -91 alustasarjaa kun tuossa on erilainen takapää kun uudemmissa? Olen yrittänyt etsiä mutta ainut on ollut KW Variante 1 mikä maksaa jo yli tonnin Autossa on tällä hetkellä M-sportin alusta mutta se on ihan liian korkea.
            Nyt: Honda Civic -96

            Ex: e36 325 Sedan
            MB 100D -91 (paku)
            Peugeot 405 1.6 GLX -92
            Toyota Corolla 1.6 SE -89
            Ford Escort mk 1.8 CL -87
            Nissan Bluebird 1.8T -88
            Ford Escort mk4 1.6 Laser -89 R.I.P

            Comment

            • jr66
              Bimmer Enthusiast
              • Apr 2006
              • 16453
              • Asikkala

              #21
              Originally posted by Otra View Post
              Lainaan tätä topicia. Eli mistähän löytyisi E36 325 -91 alustasarjaa kun tuossa on erilainen takapää kun uudemmissa? Olen yrittänyt etsiä mutta ainut on ollut KW Variante 1 mikä maksaa jo yli tonnin Autossa on tällä hetkellä M-sportin alusta mutta se on ihan liian korkea.
              On muuten erilainen ETUpää, vaihtuu 6-7/92 ylälaakeri ja jousilautanen.

              Comment

              • Otra
                Bimmer Rookie
                • Jul 2007
                • 40
                • Kuusankoski

                #22
                Originally posted by jr66 View Post
                On muuten erilainen ETUpää, vaihtuu 6-7/92 ylälaakeri ja jousilautanen.
                Ai no JME:n kaveri sanoi vähän väärin. Mutta onko kellään tietoa mistä saisi vanhempaa mallia?
                Nyt: Honda Civic -96

                Ex: e36 325 Sedan
                MB 100D -91 (paku)
                Peugeot 405 1.6 GLX -92
                Toyota Corolla 1.6 SE -89
                Ford Escort mk 1.8 CL -87
                Nissan Bluebird 1.8T -88
                Ford Escort mk4 1.6 Laser -89 R.I.P

                Comment

                • hankmo
                  Bimmer Rookie
                  • Jul 2005
                  • 174
                  • Kaakko

                  #23
                  Tämän olet varmaan selaillut?

                  Tietysti auttaa jonkun verran, jos tietäis paljonko meinaat madaltaa, säädöillä vai ilman ja millä budjetilla..

                  Comment

                  • jontte111
                    Newbiemmer
                    • May 2007
                    • 17

                    #24
                    Nyt on outo ongelma. Perse laahaa maata. Vuos sitten ostin ton ja käytin ensirekisteröinnissä ja ne mittas renkaan keski kohasta kaaren ylimpään kohtaan edestä 330 ja takaa 350. Madallus sarja tais olla 60/40. Nyt viime talvena alko takaa renkaat ottaa kiinni kaariin jos oli pari tyyppii kyydissä perä laski yhtä äkkiä. Ostin uudet eibachin jouset 30/30 ja ne laitettiin alle. Edestä nous sopivasti tais olla 350 mut takaa ei tapahtunu mitää 310. Hyvä et sormet menee renkaan ja kaaren väliin. Mistäköhän vois johtuu et perä on alhaalla.

                    Auto on e36 325 coupe.

                    Comment

                    • henu
                      Bimmer Fanatic
                      • Oct 2005
                      • 702
                      • 01520

                      #25
                      Otetaas tähä topiccii tää mun "ongelma" kanssa.
                      Edessä kaskinavasta pyöränkaareen 355 ja takana 310..ja takana ei mitää toivoa saada sormia väliin. Rengas kaaren sisässä.
                      ( 225/45/17 rengastus)Edessä kaaren ja renkaan väliin jää n10cm. Toisinsanoen todella typerän näköinen.
                      Olisko m-sportin alusta?, jotain semmosta lukee huoltokirjassa, et vaihdettu m-sport alusta(iskarit/jouset?), madalluksesta ei tietoa. Keulaa kumminkin pitäs saada alemmaks.:think
                      Ford Mondeo ST220
                      Suzuki GSX1300R Hayabusa

                      Comment

                      • ockelbo4500
                        Bimmer Fanatic
                        • Mar 2007
                        • 924
                        • Sotkamo--Oulu

                        #26
                        Jos edullisia alustoja kattelette niin GTS taitaa tehdä lähes kaikkiin mahdollisiin malleihin. Itse tilasin varaosavaraston kautta E34 40/15 sarjan ja ihan tyytyväinen olen ollut. pakettiin kuului K.A:W:n jouset ja jäykistetyt KYBin iskarit. Hinta oli vain 400e, ja on siihen nähden minusta erittäin hyvä. Ei mikään kivireki ainakaan tuossa dieselissä.
                        Tosin todellinen madallus sarjalla oli ehkä lähempänä 35-40/20 eli ehkä toi keula olis saanu pudota vielä pari senttiä.

                        Tuolta pitäis löytyä monenlaista alustaa bemuihin.
                        BMW E84 X1 18dXdrive -14

                        Ex BMW E83 X3 2.0d - 04
                        Ex, Suzuki SX4 S-Cross -13
                        Ex, E46 320 d Touring -01
                        Ex , E34 TDS Touring -95 AVK special

                        Comment

                        • Otra
                          Bimmer Rookie
                          • Jul 2007
                          • 40
                          • Kuusankoski

                          #27
                          Originally posted by henu View Post
                          Otetaas tähä topiccii tää mun "ongelma" kanssa.
                          Edessä kaskinavasta pyöränkaareen 355 ja takana 310..ja takana ei mitää toivoa saada sormia väliin. Rengas kaaren sisässä.
                          ( 225/45/17 rengastus)Edessä kaaren ja renkaan väliin jää n10cm. Toisinsanoen todella typerän näköinen.
                          Olisko m-sportin alusta?, jotain semmosta lukee huoltokirjassa, et vaihdettu m-sport alusta(iskarit/jouset?), madalluksesta ei tietoa. Keulaa kumminkin pitäs saada alemmaks.:think
                          Sama homma minulla ton keulan kanssa, tosin perä ei sentän ole noin alhaalla. Omassani on M-Sportin alusta.
                          Nyt: Honda Civic -96

                          Ex: e36 325 Sedan
                          MB 100D -91 (paku)
                          Peugeot 405 1.6 GLX -92
                          Toyota Corolla 1.6 SE -89
                          Ford Escort mk 1.8 CL -87
                          Nissan Bluebird 1.8T -88
                          Ford Escort mk4 1.6 Laser -89 R.I.P

                          Comment

                          • Ody
                            Bimmer Rookie
                            • Mar 2006
                            • 93
                            • Vaasa

                            #28
                            Nostellaas vähän tätä. Nyt olisi tarvetta uudelle alustalle, ja olen ajatellut tuota h&r:n 40/15mm cup kittiä, mistähän sen saisi suomesta halvimmalla? Muitakin yhdistelmiä voi ehdottaa :think
                            E36 318is Coupe

                            Comment

                            Working...
                            X
                            😀
                            🥰
                            🤢
                            😎
                            😡
                            👍
                            👎