mitähän hintaa weitecin korkeussäädettävät on?
mut toi Kw:n 1 vois olla aika hyvä ratkasu kohtuuhintaan.
919 € on Weitecin korkeus -ja jäykkyyssäädettävän hinta. 779 € on korkeussäädettävän hinta. Korkeus -ja jäykkyyssäädettävää ei oo saatavilla kuin 6/92->, mutta pelkällä korkeussäädöllä saa kaikkiin E36.
nyt kun tuli tämä puheeksi niin kannattaako m sport alustasarjaan laittaa minkälaista jousta jos ei koko sarjaa vaihda? paljonko niillä pystyy maksimissaan laskemaan ja tuleeko siitä ihan huono?
miten noi weitecin yms. karvalakkimallit, eli ei kork.sääd. pärjää m-sporttiin verrattuna, parempia paljonkin?
Lainaan tätä topicia. Eli mistähän löytyisi E36 325 -91 alustasarjaa kun tuossa on erilainen takapää kun uudemmissa? Olen yrittänyt etsiä mutta ainut on ollut KW Variante 1 mikä maksaa jo yli tonnin Autossa on tällä hetkellä M-sportin alusta mutta se on ihan liian korkea.
Nyt: Honda Civic -96
Ex: e36 325 Sedan
MB 100D -91 (paku)
Peugeot 405 1.6 GLX -92
Toyota Corolla 1.6 SE -89
Ford Escort mk 1.8 CL -87
Nissan Bluebird 1.8T -88
Ford Escort mk4 1.6 Laser -89 R.I.P
Lainaan tätä topicia. Eli mistähän löytyisi E36 325 -91 alustasarjaa kun tuossa on erilainen takapää kun uudemmissa? Olen yrittänyt etsiä mutta ainut on ollut KW Variante 1 mikä maksaa jo yli tonnin Autossa on tällä hetkellä M-sportin alusta mutta se on ihan liian korkea.
On muuten erilainen ETUpää, vaihtuu 6-7/92 ylälaakeri ja jousilautanen.
Nyt on outo ongelma. Perse laahaa maata. Vuos sitten ostin ton ja käytin ensirekisteröinnissä ja ne mittas renkaan keski kohasta kaaren ylimpään kohtaan edestä 330 ja takaa 350. Madallus sarja tais olla 60/40. Nyt viime talvena alko takaa renkaat ottaa kiinni kaariin jos oli pari tyyppii kyydissä perä laski yhtä äkkiä. Ostin uudet eibachin jouset 30/30 ja ne laitettiin alle. Edestä nous sopivasti tais olla 350 mut takaa ei tapahtunu mitää 310. Hyvä et sormet menee renkaan ja kaaren väliin. Mistäköhän vois johtuu et perä on alhaalla.
Otetaas tähä topiccii tää mun "ongelma" kanssa.
Edessä kaskinavasta pyöränkaareen 355 ja takana 310..ja takana ei mitää toivoa saada sormia väliin. Rengas kaaren sisässä.
( 225/45/17 rengastus)Edessä kaaren ja renkaan väliin jää n10cm. Toisinsanoen todella typerän näköinen.
Olisko m-sportin alusta?, jotain semmosta lukee huoltokirjassa, et vaihdettu m-sport alusta(iskarit/jouset?), madalluksesta ei tietoa. Keulaa kumminkin pitäs saada alemmaks.:think
Jos edullisia alustoja kattelette niin GTS taitaa tehdä lähes kaikkiin mahdollisiin malleihin. Itse tilasin varaosavaraston kautta E34 40/15 sarjan ja ihan tyytyväinen olen ollut. pakettiin kuului K.A:W:n jouset ja jäykistetyt KYBin iskarit. Hinta oli vain 400e, ja on siihen nähden minusta erittäin hyvä. Ei mikään kivireki ainakaan tuossa dieselissä.
Tosin todellinen madallus sarjalla oli ehkä lähempänä 35-40/20 eli ehkä toi keula olis saanu pudota vielä pari senttiä.
Otetaas tähä topiccii tää mun "ongelma" kanssa.
Edessä kaskinavasta pyöränkaareen 355 ja takana 310..ja takana ei mitää toivoa saada sormia väliin. Rengas kaaren sisässä.
( 225/45/17 rengastus)Edessä kaaren ja renkaan väliin jää n10cm. Toisinsanoen todella typerän näköinen.
Olisko m-sportin alusta?, jotain semmosta lukee huoltokirjassa, et vaihdettu m-sport alusta(iskarit/jouset?), madalluksesta ei tietoa. Keulaa kumminkin pitäs saada alemmaks.:think
Sama homma minulla ton keulan kanssa, tosin perä ei sentän ole noin alhaalla. Omassani on M-Sportin alusta.
Nyt: Honda Civic -96
Ex: e36 325 Sedan
MB 100D -91 (paku)
Peugeot 405 1.6 GLX -92
Toyota Corolla 1.6 SE -89
Ford Escort mk 1.8 CL -87
Nissan Bluebird 1.8T -88
Ford Escort mk4 1.6 Laser -89 R.I.P
Nostellaas vähän tätä. Nyt olisi tarvetta uudelle alustalle, ja olen ajatellut tuota h&r:n 40/15mm cup kittiä, mistähän sen saisi suomesta halvimmalla? Muitakin yhdistelmiä voi ehdottaa :think
Comment