Announcement

Collapse
No announcement yet.

-93 BMW 325i 2.5 - 24V Coupe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Heguli
    Bimmer Fanatic
    • Nov 2003
    • 815
    • www.e30m3.fi

    -93 BMW 325i 2.5 - 24V Coupe

    Tällaista kysyisin että onko BMW tehnyt
    tehdastekoisena tällaista säästömallia, missä on 320i 2.0 24V:n kansi,
    mutta 325i:n alakerta, joillekin markkinoille lähinnä
    tehojen takia (verotusasia esim Ruotsissa ja Italiassa).


    Pitääköhän tämä paikkaansa vai onko kyseessä essonpaarijuttu ?

    Kaikki EI essonpaarimiehet nyt kommentoimaan faktoilla.

    Kiitos
    Die beste fahrt mit hosen an, BMW
  • Dr_ink
    Bimmer Fanatic
    • Nov 2003
    • 402
    • Vantaa

    #2
    Eikös m50b25 ja b20 koneessa ole aikalailla sama "alakerta"
    - Trying is the first step towards Failure -

    Comment

    • Juhis
      BTCF Honorary Member
      • Jul 2002
      • 19175
      • -

      #3
      Originally posted by Dr_ink
      Eikös m50b25 ja b20 koneessa ole aikalailla sama "alakerta"
      Niin no eihän siellä varmaan oo eroa kuin poraus ja iskunpituus Eli eri männät jne.. vai millä ajattelit, että iskutilavuuden 0,5 litran ero tehdään? Paremminkin kysymys, että mitä samaa niissä alakerroissa on?

      En ole koskaan kuullut tuollaisista topicin aiheena olevista versioista, mutta kaikkihan on mahdollista. Onhan niillä ruotsalaisilla pariton määrä lisäpitkiäkin Volvon keulilla, joten mikä ettei..
      All good things come to those who wait.

      Käy katsomassa -> Lowrider.fi Facebook group

      Sound Factory Bar & Nightclub

      Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.

      Comment

      • Heguli
        Bimmer Fanatic
        • Nov 2003
        • 815
        • www.e30m3.fi

        #4
        Mistäs noi 320 ja 325 kannet erottaa päällisin puolin ? Onko jotain helppoa tapaa tunnistaa ne ?

        Miksi joku laittaisi 320 kannen 325:een ? Joku viritys ?
        Die beste fahrt mit hosen an, BMW

        Comment

        • eeki
          BTCF Member
          • Jul 2003
          • 1966
          • HKI

          #5
          320:ssa on ainakin pienemmät venttiilit (imu/pako b20:30/27mm b25:33/30,5mm), joten siinä mielessä ainakaan mitään "viritystä" ei tapahdu.

          Ensimmäiseksi tuollaisen tuunauksen syyksi tulisi mieleen vanhan kannen halkeaminen tms rikkoutuminen.. Tietysti jos kansi on muotoiltu uusiksi, laitettu isot venttiilit tms, lähtökohdalla ei taida olla väliä.
          Ducati 998 -02 //

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎