Mikähän tuossa kolmikutosessa oikein on kun kierroksia pitää olla ainakin 1500rpm että puhaltaa lämmintä ilmaa kabiiniin.. Tyhjäkäynnillä tulee ihan viileää.. Joskus näin täällä saman tyyppisen jutun mutta ei sitä nyt löytynyt..
Itsellä oli sama vika e34. puhalsi kylmää paikoillaan ja ajossa lämmintä.
Oli vähän ilmaa järjestelmässä niin ei kiertänyt vesi kunnolla. Ilmasin ja nyt toimii hyvin.
Sähköinen kiertovesi pumppu rikki. Joko moottori tai rupelli osa.
Moottori jos surisee niin se on ok, mutta silti ei välttämättä pumpun sisällä rupelli pyöri.
Kuten oli juuri äsken eräässä E34:ssa.
Jos siinä edes on sitä. Ite alkaisin vikaa hakemaan jostain muualta. Just eilen käytiin reissussa kaverin saksantuonti e36:lla ja pakkasta oli n.-30 astetta. Hyvin riitti lämpöä tyhjäkäynnilläkin.
Nestettä on oikea määrä.. No sitäkin olen epäillyt että siellä olisi mahdollisesti ilmaa vielä.. Sitä ilmattiin tuossa syksyllä varmaan 2 tuntia, kun vaihettiin nesteet.. Autossa on automaatti-ilmastointi.. Ja kun naputtaa lämpöasteet vaikka 20C niin ajossa työntää yhtä lämmintä kuin että olisi vaikka 32C asteessa.. En ymmärrä.. Neuvoja otetaan vastaan..
Nestettä on oikea määrä.. No sitäkin olen epäillyt että siellä olisi mahdollisesti ilmaa vielä.. Sitä ilmattiin tuossa syksyllä varmaan 2 tuntia, kun vaihettiin nesteet.. Autossa on automaatti-ilmastointi.. Ja kun naputtaa lämpöasteet vaikka 20C niin ajossa työntää yhtä lämmintä kuin että olisi vaikka 32C asteessa.. En ymmärrä.. Neuvoja otetaan vastaan..
Missäköhän jamassa sun kylmäaineet on siinä? milloin vaihdettu?
Nykyiset -63 Pontiac Catalina convertible
-05 E53 X5 3.0d
En tiiä yhtään millon on vaihdettu.. Auto tuli Saksasta tuossa Lokakuussa.. Miten se ilmaus kannattaisi tehdä..? Siinä oli joku ihme järjestys millä tavalla se kannattaisi tehdä..?
En tiiä yhtään millon on vaihdettu.. Auto tuli Saksasta tuossa Lokakuussa.. Miten se ilmaus kannattaisi tehdä..? Siinä oli joku ihme järjestys millä tavalla se kannattaisi tehdä..?
Tänään tappelin saman ongelman kanssa...nesteet sisään, täysi kanisteri kyytiin, ilmausruuvi hieman auki et tulle vähän nestettä ulos, kadulle ja kenkää niin perkeleesti...nestettä lisää..ja takasin reippaamilla kierroksilla..lähtee ne ilmat..silti mullakin vielä tyhjäkäynnillä puhaltaa haaleaa..pitää kokeilla sitä kiertovesipumppua väliin..
Comment