Announcement

Collapse
No announcement yet.

E36 ohjaustehostimen öljyt? SELKIS

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • pimee
    Newbiemmer
    • Feb 2008
    • 6

CHF 11s on se oikea mitä pitäs Suomen oloissa käyttää. mut kyllä kai se muillaki toimii

Comment

• jonis93
      Bimmer Enthusiast
      • Apr 2013
      • 1111
      • Vantaa

Onko tuo ATF öljy milkläsessä purkissa? Eilen kävin Neste Tuuliruususta kysymässä niin ainoo ATF mitä tarjosivat niin oli joku (ehkä Mobil1) automaattiöljy :think
      Audi A7
      EX MM:X5, 2x E60, 3X E36 Cabrio, 3XE46, 4 X E38, 6 X E39, 7 X E36, 3 X E34 jne.

Comment

• blueorange
        Bimmer Fanatic
        • Sep 2010
        • 404
        • suomi

Originally posted by jonis93 View Post
        Onko tuo ATF öljy milkläsessä purkissa? Eilen kävin Neste Tuuliruususta kysymässä niin ainoo ATF mitä tarjosivat niin oli joku (ehkä Mobil1) automaattiöljy :think
        ATF on juuriki automatic transmission fluid eli automaattivaihteistoöljy.Itse olen laittanut redline tehostinöljyä.Sitä öljyä menee alle litra koko järjestelmään kun osat käyttää pöydällä.Olen sen n.5 kertaa tehnyt.Redlinen varttigallona purkki riittää just että vähän jää purkin pohjalle.

Ilmaus tehdään niin että keula ilmaan veivataan hitaasti laidasta laitaan niin kauan kunnes nestepinta ei vajene.Sit keula alas,auto käyntiin ja tarkkailemaan pintaa.Lisää sen ylärajaan ja taas pyörittelemään rattia.Kun pinta ei vajene eikä öljy vaahtoa niin sit testilenkille

Nestepinta tarkistetaan bimmerissä niin että auto on käynnissä ja korkki vain laitetaan aukon päälle.ei kierretä kiinni.Näin kertoo korjauskirja
        Last edited by blueorange; 09-11-2014, 13:18.

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎