Olis tarkoitus hankkia edellämainittu ajoneuvo. Ovien lukumäärällä ei ole suurta merkitystä, mieluiten kuitenkin sedan ja manuaalivaihteinen. Haluaisin kuitenkin tietää kyseisten autojen parissa toimineilta, onko autossa tyyppivikoja tai muuta sen kaltaista, mitä oston yhteydessä pitäisi ottaa huomioon...? Positiivisiäkin käytttökokemuksia luen mielelläni... Netistä etsiessäni, huomasin ettei kyseisiä autoja löydy kuin yksinomaan tuontiversioita.. Missä mahtaa kaikki suomi-versiot olla?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 328i tyyppivikoja??
Collapse
X
-
Lue täältä topikkeja, käytä hakua. Mulle (vanhoihin romuihin tottuneena) on hirvitys tuo elektroniikan määrä=siitä seuraavat viat. Tarkista kaikki absit, bägit, jne elektroniikka tarkkaan. Vi..umaisia vikoja hakea, ja maksaa jos ei ite saa laitettua. Mutta haulla löydät ruosteviat, alustan kriittiset paikat yms.
J
-
-
Originally posted by Po101Missä mahtaa kaikki suomi-versiot olla?
Eipä noissa mitään valtavan ihmeellisiä ole, alustan osia voi joutua vaihtelemaan, alapalloja, puslia, takaiskarin yläpäitä jne. Moottori pitäisi melko "pomminvarma" olla kuitenkin. Suosittelen kyllä vahvasti 328i:tä.
Omaani myyn ihan vain ylipääsemättömän cabrio-kuumeen takia!Last edited by Tomi T; 01-02-2006, 19:15.½ BMW i4 M50 Sunset orange metallic '24
½ BMW 335i xDrive E92 M-sport Saphirschwarz metallic '09
BMW 750iL E32 Diamantschwarz metallic '93
BMW X5 3.0d E53 Sterling-grau metallic '05
ex. 53*BMW
Comment
-
-
Originally posted by iikkavedet ja öljyt on aika usein sekasin noissa kutoskoneisissa!
Tässä jotain vikoja joihin olen edellä mainittujen lisäksi törmännyt:
-etupenkkien kiskoissa väljää
-ajotietokoneen näppäimiä hajalla
-aibägin varoitusvalo palaa (yleensä penkin tunnistinmatto hajalla)
-koneen lämmöt ei nouse kunnolla (termari jumissa)
-vanos saattaa pitää ääntä, kuuluu räminänä 2000-4000rpm välillä
Kannattaa katsoa tarkkaan millaisen yksilön ostaa. Seuraavilla kriteereillä pääse jo aika pitkälle: kohtuulliset ajokilometrit, täydellinen merkkiliikkeen huoltokirja, kolaroimaton ja alkuperäinen maalipinta. Toki voi löytää helmiä ilman kyseisiä kriteereitäkin, mutta silloin pitää jo olla hyvää tuuria mukana. Omasta mielestä hyviä autoja hinta/laatu suhteessa.
Comment
-
-
Joo mullekkin oli tuo kansipahvijuttu ihan uutta. Ei ainakaan foorumilta ihan äkkiseltään löytyny mitään juttua.
Muita mahdollisia vikoja: Lämmityslaitteen puhallin pitää pahaa ääntä tai jokin nopeus ei toimi (etuvastus sökö). Takaluukun takareunan ruostuminen.E46 M3 perän lukkoyksikkö
Projekti: E46 M3 Supercharged rata-auto Myydään, ehkä, privaviestiä jos kiinnostaa
www.xenonkauppa.fi Kaikki osat xenonvaloihin
Comment
-
-
On nähkääs Veijo Essolla puhunut että "on noissa pemarin kuutoskoneissa ollunna kansionkelmia, kyllä se tojota vaan kestää".½ BMW i4 M50 Sunset orange metallic '24
½ BMW 335i xDrive E92 M-sport Saphirschwarz metallic '09
BMW 750iL E32 Diamantschwarz metallic '93
BMW X5 3.0d E53 Sterling-grau metallic '05
ex. 53*BMW
Comment
-
-
Originally posted by KilpuriAutom. ilmastoinnin kylmäjuotoskondensaattori. EI sitten muuta!-kaba-,
BMW 530xd 2008 takaniskatuilla
Porsche taycan turbo s. Takaniskatuet on
Ex Tesla model S P90DL 2016 takaniskatuilla
Ex F10 M550d takaniskatuilla
730d F01, Audi A8 4.2 Tdi 2010, X3 2012+ & Victory Hammer S
ex. 3 litraa, 2 turboa, ei kattoa ja 4 paikkaa niskatukineen.
ex. 328i cabrio 96 takaniskatuilla
ex. mb 230 coupe, -91
ex. Ford Granada 2.0 -84
"Tio små moppepojkar"
"Pruritum ani"
"Helsinki City Boys"
Comment
-
-
Originally posted by DandyVesipumppu hajoaa 160-200 tkm paikkeilla.
Polttaa silloin myös kansipahvin, jos päästää koneen keittämään!
Muuten kyllä aivan hintansa arvoinen! Mukavasti vääntöä myös alakierroksilla ja tehoa ainakin mun yksilössä reilut 10hv yli tehtaan ilmoittaman.
Kulutuskin aika maltillinen: 7,5l tiellä ja 11,5 kaupungissa (riippuu tietysti ajotavasta)
Comment
-
-
Originally posted by SusiItse olen ollut siina kasityksessa, etta nuo kansiongelmat liittyivat pikemminkin M20-bensakoneisiin seka turbodieseleihin.
Comment
-
Comment