Olis tarkoitus hankkia edellämainittu ajoneuvo. Ovien lukumäärällä ei ole suurta merkitystä, mieluiten kuitenkin sedan ja manuaalivaihteinen. Haluaisin kuitenkin tietää kyseisten autojen parissa toimineilta, onko autossa tyyppivikoja tai muuta sen kaltaista, mitä oston yhteydessä pitäisi ottaa huomioon...? Positiivisiäkin käytttökokemuksia luen mielelläni... Netistä etsiessäni, huomasin ettei kyseisiä autoja löydy kuin yksinomaan tuontiversioita.. Missä mahtaa kaikki suomi-versiot olla?
							
						
					E36 328i tyyppivikoja??
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Lue täältä topikkeja, käytä hakua. Mulle (vanhoihin romuihin tottuneena) on hirvitys tuo elektroniikan määrä=siitä seuraavat viat. Tarkista kaikki absit, bägit, jne elektroniikka tarkkaan. Vi..umaisia vikoja hakea, ja maksaa jos ei ite saa laitettua. Mutta haulla löydät ruosteviat, alustan kriittiset paikat yms.
 J
 
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Esim. Vuonna 1995 on rekisteröity viisi (5) kappaletta 328i:tä (sedaneita siis). Johtuisiko siitä että hirveän paljoa ei suomiautoina niitä näe.Originally posted by Po101Missä mahtaa kaikki suomi-versiot olla?
 
 Eipä noissa mitään valtavan ihmeellisiä ole, alustan osia voi joutua vaihtelemaan, alapalloja, puslia, takaiskarin yläpäitä jne. Moottori pitäisi melko "pomminvarma" olla kuitenkin. Suosittelen kyllä vahvasti 328i:tä. 
 
 Omaani myyn ihan vain ylipääsemättömän cabrio-kuumeen takia! Last edited by Tomi T; 01-02-2006, 19:15.BMW 330i M-sport G20 Portimao blau metallic '19 Last edited by Tomi T; 01-02-2006, 19:15.BMW 330i M-sport G20 Portimao blau metallic '19
 ½ BMW i4 M60 Fire red metallic '25
 ½ BMW 335i xDrive E92 M-sport Saphirschwarz metallic '09
 BMW X5 3.0d E53 Sterling-grau metallic '05
 ex. 54*BMW
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Mihinkohän faktaan tämä perustuu??? Omassa käytössä on ollut tähän menessä 4kpl E36 328 coupeja ja kymmeniä vastaavia autoja olen käynyt läpi saksassa eikä yhtään kansivikaista ole löytynyt.Originally posted by iikkavedet ja öljyt on aika usein sekasin noissa kutoskoneisissa!
 
 Tässä jotain vikoja joihin olen edellä mainittujen lisäksi törmännyt:
 -etupenkkien kiskoissa väljää
 -ajotietokoneen näppäimiä hajalla
 -aibägin varoitusvalo palaa (yleensä penkin tunnistinmatto hajalla)
 -koneen lämmöt ei nouse kunnolla (termari jumissa)
 -vanos saattaa pitää ääntä, kuuluu räminänä 2000-4000rpm välillä
 
 Kannattaa katsoa tarkkaan millaisen yksilön ostaa. Seuraavilla kriteereillä pääse jo aika pitkälle: kohtuulliset ajokilometrit, täydellinen merkkiliikkeen huoltokirja, kolaroimaton ja alkuperäinen maalipinta. Toki voi löytää helmiä ilman kyseisiä kriteereitäkin, mutta silloin pitää jo olla hyvää tuuria mukana. Omasta mielestä hyviä autoja hinta/laatu suhteessa.
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Joo mullekkin oli tuo kansipahvijuttu ihan uutta. Ei ainakaan foorumilta ihan äkkiseltään löytyny mitään juttua.
 
 Muita mahdollisia vikoja: Lämmityslaitteen puhallin pitää pahaa ääntä tai jokin nopeus ei toimi (etuvastus sökö). Takaluukun takareunan ruostuminen.E46 M3 perän lukkoyksikkö
 Projekti: E46 M3 Supercharged rata-auto Myydään, ehkä, privaviestiä jos kiinnostaa
 
 www.xenonkauppa.fi Kaikki osat xenonvaloihin
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 On nähkääs Veijo Essolla puhunut että "on noissa pemarin kuutoskoneissa ollunna kansionkelmia, kyllä se tojota vaan kestää".BMW 330i M-sport G20 Portimao blau metallic '19
 ½ BMW i4 M60 Fire red metallic '25
 ½ BMW 335i xDrive E92 M-sport Saphirschwarz metallic '09
 BMW X5 3.0d E53 Sterling-grau metallic '05
 ex. 54*BMW
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Kyllä vitutti, ku tää ongelma tuli esille. Noh, onneks interneetist löyty kuvaohjeet asian korjaamiseen ja vaikka olin kuinka epäuskoinen, niin kyllä se on nyt korjauksen jälkeen toiminu vuodenOriginally posted by KilpuriAutom. ilmastoinnin kylmäjuotoskondensaattori. EI sitten muuta!  , ilm. sullakin kokemuksia , ilm. sullakin kokemuksia -kaba-, -kaba-,
 BMW 530xd 2008 takaniskatuilla
 Porsche taycan turbo s. Takaniskatuet on
 Ex Tesla model S P90DL 2016 takaniskatuilla
 Ex F10 M550d takaniskatuilla
 730d F01, Audi A8 4.2 Tdi 2010, X3 2012+ & Victory Hammer S  
 ex. 3 litraa, 2 turboa, ei kattoa ja 4 paikkaa niskatukineen. 
 ex. 328i cabrio 96 takaniskatuilla
 ex. mb 230 coupe, -91
 ex. Ford Granada 2.0 -84
 "Tio små moppepojkar"
 "Pruritum ani"
 "Helsinki City Boys"
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Yleinen ongelma M50 koneissa, ei siis pelkästään 328:ssa!Originally posted by DandyVesipumppu hajoaa 160-200 tkm paikkeilla.
 Polttaa silloin myös kansipahvin, jos päästää koneen keittämään!
 
 Muuten kyllä aivan hintansa arvoinen! Mukavasti vääntöä myös alakierroksilla ja tehoa ainakin mun yksilössä reilut 10hv yli tehtaan ilmoittaman.
 Kulutuskin aika maltillinen: 7,5l tiellä ja 11,5 kaupungissa (riippuu tietysti ajotavasta)
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Minun käsittääkseni tämä asia on juuri siitä saanut alkunsa, kun on noita laivattu saksasta, ja kilometrit on ollu päi p*rsettä, niin on ajettu yli sen 180 tkm, jossa tuo pumppu tulisi ilmeisesti vaihtaa? (M50) ja sen jälkee kone keittänyt ja kansi halki. Ja ilmeisesti vastaavissa tilanteissa tuo M20 kansi tykkää pahaa, mutta ei ne itekseen hajoile, on nekin metallia,eikä esim lasiaOriginally posted by SusiItse olen ollut siina kasityksessa, etta nuo kansiongelmat liittyivat pikemminkin M20-bensakoneisiin seka turbodieseleihin.  
 Comment
Comment