Eli koitin kalastella söörssimällä mut ei tullu oikeen saman laista vikaa?
Eli auto on 316i e36 91- Autolla ajettu 294tkm.
Auto rupee nykimään välillä tasakaasulla, ja kun painaa nykimisen hetkellä kytkimen pohjaan niin meinaa sammua tai sammuu?
Semmonen tunne tulee kun sais ihan sikana bensaa ja tukehtuis siihen. Kun kierroksia antaa paikalla niin auto pätkii.
Lisäilma luisti putsattu myös juuri.
Panin just uudet tulpat, ilmanputsarin, bensansuodattimen ja muutaman letkun. haitariputki ehjä.
Tossa paripäivää sitten mulla meni laturista säädin rikki ja vaihoin sen. Sen jälkeen nykiminen ilmeni. Huomasin että vanhan säätimen jännite arvo oli 14v ja uudessa 14,5 että voisko tuolla olla jotain tekemistä nykimisen/sammumisen kanssa? Laturin liukupinnat olivat hiukan kulunneet, eli uraa oli vähä. Auto lataa akusta mitattuna 14,3volttia, että pitäs olla ok?
Tässä ajattelin että jos moottorin lämpötilaanturi ois menossa rikki, yleis mittarilla mitatessa näyttää kyllä suht normaalia vastus arvoa kylmänä/ puolilämpimänä?
Tai jos lamda sanomassa sopimustaan irti? Entäs ilmämäärämittari?
Auto ollu välillä lämpimässä talissa muutaman päivän et sekin voi tehdä tieten tepposensa jos kerää kosteutta johonkin ja nyt tuuppaa jäätymään?
Eli auto on 316i e36 91- Autolla ajettu 294tkm.
Auto rupee nykimään välillä tasakaasulla, ja kun painaa nykimisen hetkellä kytkimen pohjaan niin meinaa sammua tai sammuu?
Semmonen tunne tulee kun sais ihan sikana bensaa ja tukehtuis siihen. Kun kierroksia antaa paikalla niin auto pätkii.
Lisäilma luisti putsattu myös juuri.
Panin just uudet tulpat, ilmanputsarin, bensansuodattimen ja muutaman letkun. haitariputki ehjä.
Tossa paripäivää sitten mulla meni laturista säädin rikki ja vaihoin sen. Sen jälkeen nykiminen ilmeni. Huomasin että vanhan säätimen jännite arvo oli 14v ja uudessa 14,5 että voisko tuolla olla jotain tekemistä nykimisen/sammumisen kanssa? Laturin liukupinnat olivat hiukan kulunneet, eli uraa oli vähä. Auto lataa akusta mitattuna 14,3volttia, että pitäs olla ok?
Tässä ajattelin että jos moottorin lämpötilaanturi ois menossa rikki, yleis mittarilla mitatessa näyttää kyllä suht normaalia vastus arvoa kylmänä/ puolilämpimänä?
Tai jos lamda sanomassa sopimustaan irti? Entäs ilmämäärämittari?
Auto ollu välillä lämpimässä talissa muutaman päivän et sekin voi tehdä tieten tepposensa jos kerää kosteutta johonkin ja nyt tuuppaa jäätymään?
Comment