Elikä, tuli käytettyä toi auto leimalla.. muuten kaikki kunnossa mutta päästöistä pomppas, CO max 0,5 HC 100, tää pisti lukemat 0,88 ja 185.
Missäköhän vika?
Negatiiviset kauppakokemukset:
Kaj Blomqvist nick kaizzu ja juttu sekä suolaus
Elikä, tuli käytettyä toi auto leimalla.. muuten kaikki kunnossa mutta päästöistä pomppas, CO max 0,5 HC 100, tää pisti lukemat 0,88 ja 185.
Missäköhän vika?
Käytin kans tänään leimalla..ja läpihän se ei menny! (yllätys,yllätys)
Ja mulla noi arvot 1,45 ja 363
Tuon kun luette läpi niin toteatte, että vika on todennäköisimmin lambda-anturissa. Itsellä sama ongelma, maanantaina menee auto piuhan päähän lambdojen tsekkaukseen.
Eipä toiminut minulla..lambdan vaihto. Suuttimet vuosi itsellä,jotka puhistettiin mutta eipä mennyt vieläkään,myös ilmamassamäärä mittari puhdistettiin.Paranivat kylläkin arvot mutta ei vielä lähelläkään sitä mitä pitäisivät olla. Vein kompuutterin nokkaan ja ilmoitti että nokka-akselin asentotunnistin sökö, tiedä sit parantuuko sillä koska auto lähti eilen.
kaveri otti projektiksi eli ei ollut niin väliä..
Mitä toi letkuissa käyttö kustansi?
Pitää kai vilasta hiukan ite näkyiskö tuolla mitään vuotoja ja sit tarkistella tulpat. Ja jos vaikka puhaltelis(?) sen ilmamäärämittarin puhtaammaks tjtn.
Mietityttää vaan ostaako lambda suoraan vai viedäkö letkuihin
Mitä toi letkuissa käyttö kustansi?
Pitää kai vilasta hiukan ite näkyiskö tuolla mitään vuotoja ja sit tarkistella tulpat. Ja jos vaikka puhaltelis(?) sen ilmamäärämittarin puhtaammaks tjtn.
Mietityttää vaan ostaako lambda suoraan vai viedäkö letkuihin
joo kannattaa käyttää letkuissa...itse tein tyhmästi että ensin ostin lambdan ja vika ei korjaantunut. Noin 40e maksoi, menee täällä lapissa käytetyn ajan perusteella benari liikkeessä.
Auto käytetty letkuissa. Vikakoodeissa oli lambda, mutta oli varmaan joku vanha.
Toimi kuitenkin ok ja ei tullut uudestaan viaksi.
Auto pelasi ihan ok kun antoi jenkaa. Päästöt hyvät.
Noh, 30e meni ylimääräistä kun kävi ton vikamuistin nollaan ja päästölapun sai.
Pitäisi perkele osata käyttää kattiauto _kuumaksi_
Mutta hyvä näin!
Comment