joo lämmöt nousee n5-10km ajon jälkeen ja sisälle ei tuu lämmintä...myös paikallaan kun käyttää niin lämmöt nousee punaselle.. vaihdoin termostaatin ei auttanut mitään.. yritin ilmata niin ilmaus ruuvin reiästä tuli pelkkää höyryä ei nestettä ollenkaan..voisko vika olla vesipumpussa??? minkälainen homma vaihtaa ja missä se sijaitsee?? niin ja sit se letku mikä lähtee termarilta alaspäin niin se o ihan kylmä.. kertokaa joku viisas mulle
							
						
					kuumenee e36 325-92
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Originally posted by ossi320cijoo lämmöt nousee n5-10km ajon jälkeen ja sisälle ei tuu lämmintä...myös paikallaan kun käyttää niin lämmöt nousee punaselle.. vaihdoin termostaatin ei auttanut mitään.. yritin ilmata niin ilmaus ruuvin reiästä tuli pelkkää höyryä ei nestettä ollenkaan..voisko vika olla vesipumpussa??? minkälainen homma vaihtaa ja missä se sijaitsee?? niin ja sit se letku mikä lähtee termarilta alaspäin niin se o ihan kylmä.. kertokaa joku viisas mulle
 joo kiitoksia täytyy lähtee vesipumppua ostaan...en mä usko et kansi olis menny ku se kerkes 1kerran nopeesti käydä punasella..
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Originally posted by ossi320cijoo kiitoksia täytyy lähtee vesipumppua ostaan...en mä usko et kansi olis menny ku se kerkes 1kerran nopeesti käydä punasella..
 joo vesipumppu ja termostaatti vaihettu...ei auttanu prkl....olisko se sit kansi vai mikä se vois olla?????
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Onko nyt varmasti ilmattu kunnolla? Ei sieltä ilmausruuvilta höyryä pitäisi tulla. Ei muuta kun pidät sitä niin kauan auki että tulee nestettä, ja samalla seuraat paisuntasäiliöstä nesteen pintaa tms syyläristä.Originally posted by Ville-325Jeps mulla tuli tismalleen sama vika tuohon. Huomenna tehdään kannelle vuotomittaus huollossa. Siitä pitäs selvitä jos kannentiiviste vuotaa.
 AUDI TT Roadster 3.2
 PEUGEOT 405 T16 ZzzzZ
 PEUGEOT 504 PICKUP ZzzzZ
 
 ex.
 E38 740iA cosmosschwarzmetallic
 E38 740iA bmw schwarz II
 E39 530dAt titansilbermetallic
 E39 530dAt M-Sport cosmosschwarzmetallic
 E32 735iA - lachssilbermetallic
 E24 635CSI polarismetallic
 AUDI A6 TDI
 SAAB 'takemenow' 900i
 CITROËN XSARA VTS
 CITROËN JUMPER
 FORD MONDERO
 ALFA ROMEO 159 2.4JTDM
 
 + 23 x Peugeot
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 vaihdoin tänään kaverin 325 -93:seen uuden vesipumpun ja yritettiin sitten ilmata järjestelmää, eikä onnistunu millään. Tuli pelkkää höyryä ilmausruuvin reijästä, ja alavesiletku pysy kylmänä. Pari tuntia kärvisteltiin ja aateltiin jatkaa huomenna. Oiskohan tähän hommaa ns. "oikotietä onneen" vai veikö se vaan aikaa niin prkleesti.
 OT. Oli muuten korkee aika vaihtaa pumppu. otin vanhan paikaltaan ja ennekuin kerkesin koskee "siipi osaan" nii se putos lattialle, eli meni poikki siit siipien ja rungon liitoksesta. Pumppu vuodelta 1992 ja ajettu 255 000.BMW 325i E36 -94
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 ittelläni on ainakin onnistunut aina e36 koppasten ilmaushommat ihan hyvin kun nostaa auton etupään mahdollisimman ylös taikka ajaa vaikka sen johonkin pieneen ylämäkeen käsijarrun varaan ja syyläriin vettä niin paljon kuin hiukankin vaan menee,sitten muutaman kerran puristelee kaikkia vesiletkuja että saa mahdolliset ilmakuplat pois.sitten vaan moottori käyntiin ja se ilmausruuvi auki ja syylärin korkista kokoajan nestettä lisää kun sitä mahtuu sinne ja niin kauan jatkaa sitä kunnes nestettä alkaa tulla ilmausruuvista..sitten vaan korkit kiinni ja testilenkille ja sen jälkeen vielä tarkistus että nestettä on varmasti vielä tarpeeksi..niin ja tietysti kannattaa kattoa aina sen ilmausvaiheen aikana silloin tällöin ettei koneen lämmöt vedä tappiinsa..Originally posted by kyyvaihdoin tänään kaverin 325 -93:seen uuden vesipumpun ja yritettiin sitten ilmata järjestelmää, eikä onnistunu millään. Tuli pelkkää höyryä ilmausruuvin reijästä, ja alavesiletku pysy kylmänä. Pari tuntia kärvisteltiin ja aateltiin jatkaa huomenna. Oiskohan tähän hommaa ns. "oikotietä onneen" vai veikö se vaan aikaa niin prkleesti.e36 320 cabrio.
 e36 328 coupe.
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 joo vika luultavasti löyty.... kannentiiviste on ainakin vuotanu.....kyllä on kivaa omistaa bemari!!!!!Originally posted by ossi320cijoo lämmöt nousee n5-10km ajon jälkeen ja sisälle ei tuu lämmintä...myös paikallaan kun käyttää niin lämmöt nousee punaselle.. vaihdoin termostaatin ei auttanut mitään.. yritin ilmata niin ilmaus ruuvin reiästä tuli pelkkää höyryä ei nestettä ollenkaan..voisko vika olla vesipumpussa??? minkälainen homma vaihtaa ja missä se sijaitsee?? niin ja sit se letku mikä lähtee termarilta alaspäin niin se o ihan kylmä.. kertokaa joku viisas mulle
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 En haluu maalailla, mutta vaurudu että kansi on halki. Ei olisi nimittäin ensimmäinen.Originally posted by ossi320cijoo vika luultavasti löyty.... kannentiiviste on ainakin vuotanu.....kyllä on kivaa omistaa bemari!!!!!Rengastyöt, Huollot, Korjaukset, Vikakoodit pääkaupunkiseudulla
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 joo ei onneks ollu se kävi koe ponnistuksessa eikä ollu vuotoja.... mut jotain siellä koneessa on joskus tapahtunut ku kaikki pako venttiilit oli solmussa.. mut auto kumminkin toimi normaalisti(ihme) paitsi viime kesänä en meinannu saada sitä hc-päästöistä läpi tyhjäkäynnillä mut kierroksilla kyllä... luultavasti se on saksassa jollain kajahtanu ja siihen on vaan laitettu vanhat venttiilit takas ja myyty suomeen... no nyt o venttiilit uudet ja kansi ok.. ei muuta ku kasaamaan...Originally posted by DoniEn haluu maalailla, mutta vaurudu että kansi on halki. Ei olisi nimittäin ensimmäinen.
 Comment
Comment