joo lämmöt nousee n5-10km ajon jälkeen ja sisälle ei tuu lämmintä...myös paikallaan kun käyttää niin lämmöt nousee punaselle.. vaihdoin termostaatin ei auttanut mitään.. yritin ilmata niin ilmaus ruuvin reiästä tuli pelkkää höyryä ei nestettä ollenkaan..voisko vika olla vesipumpussa??? minkälainen homma vaihtaa ja missä se sijaitsee?? niin ja sit se letku mikä lähtee termarilta alaspäin niin se o ihan kylmä.. kertokaa joku viisas mulle
Announcement
Collapse
No announcement yet.
kuumenee e36 325-92
Collapse
X
-
Originally posted by ossi320cijoo lämmöt nousee n5-10km ajon jälkeen ja sisälle ei tuu lämmintä...myös paikallaan kun käyttää niin lämmöt nousee punaselle.. vaihdoin termostaatin ei auttanut mitään.. yritin ilmata niin ilmaus ruuvin reiästä tuli pelkkää höyryä ei nestettä ollenkaan..voisko vika olla vesipumpussa??? minkälainen homma vaihtaa ja missä se sijaitsee?? niin ja sit se letku mikä lähtee termarilta alaspäin niin se o ihan kylmä.. kertokaa joku viisas mulle
joo kiitoksia täytyy lähtee vesipumppua ostaan...en mä usko et kansi olis menny ku se kerkes 1kerran nopeesti käydä punasella..
Comment
-
-
Originally posted by Ville-325Jeps mulla tuli tismalleen sama vika tuohon. Huomenna tehdään kannelle vuotomittaus huollossa. Siitä pitäs selvitä jos kannentiiviste vuotaa.
AUDI TT Roadster 3.2
PEUGEOT 405 T16 ZzzzZ
PEUGEOT 504 PICKUP ZzzzZ
ex.
E38 740iA cosmosschwarzmetallic
E38 740iA bmw schwarz II
E39 530dAt titansilbermetallic
E39 530dAt M-Sport cosmosschwarzmetallic
E32 735iA - lachssilbermetallic
E24 635CSI polarismetallic
AUDI A6 TDI
SAAB 'takemenow' 900i
CITROËN XSARA VTS
CITROËN JUMPER
FORD MONDERO
ALFA ROMEO 159 2.4JTDM
+ 23 x Peugeot
Comment
-
-
vaihdoin tänään kaverin 325 -93:seen uuden vesipumpun ja yritettiin sitten ilmata järjestelmää, eikä onnistunu millään. Tuli pelkkää höyryä ilmausruuvin reijästä, ja alavesiletku pysy kylmänä. Pari tuntia kärvisteltiin ja aateltiin jatkaa huomenna. Oiskohan tähän hommaa ns. "oikotietä onneen" vai veikö se vaan aikaa niin prkleesti.
OT. Oli muuten korkee aika vaihtaa pumppu. otin vanhan paikaltaan ja ennekuin kerkesin koskee "siipi osaan" nii se putos lattialle, eli meni poikki siit siipien ja rungon liitoksesta. Pumppu vuodelta 1992 ja ajettu 255 000.BMW 325i E36 -94
Comment
-
-
Originally posted by kyyvaihdoin tänään kaverin 325 -93:seen uuden vesipumpun ja yritettiin sitten ilmata järjestelmää, eikä onnistunu millään. Tuli pelkkää höyryä ilmausruuvin reijästä, ja alavesiletku pysy kylmänä. Pari tuntia kärvisteltiin ja aateltiin jatkaa huomenna. Oiskohan tähän hommaa ns. "oikotietä onneen" vai veikö se vaan aikaa niin prkleesti.e36 320 cabrio.
e36 328 coupe.
Comment
-
-
Originally posted by ossi320cijoo lämmöt nousee n5-10km ajon jälkeen ja sisälle ei tuu lämmintä...myös paikallaan kun käyttää niin lämmöt nousee punaselle.. vaihdoin termostaatin ei auttanut mitään.. yritin ilmata niin ilmaus ruuvin reiästä tuli pelkkää höyryä ei nestettä ollenkaan..voisko vika olla vesipumpussa??? minkälainen homma vaihtaa ja missä se sijaitsee?? niin ja sit se letku mikä lähtee termarilta alaspäin niin se o ihan kylmä.. kertokaa joku viisas mulle
Comment
-
-
Originally posted by DoniEn haluu maalailla, mutta vaurudu että kansi on halki. Ei olisi nimittäin ensimmäinen.
Comment
-
Comment