Announcement

Collapse
No announcement yet.

e36: 320i vai 318iS

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jr66
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2006
    • 16296
    • Asikkala

    #16
    oliko ilmastointi kun ei ollu luukkua ? Olen antanut kertoa itselleni että jos on ilmastointi niin luukku joko on tai ei ja jos ei ilmastointia niin sitten aina luukku.
    mulla 318 is ja olen samaa mieltä tmth:n kanssa, jos kuutonen niin sitten 325 ja jos raha ei olis ongelma niin m3 3,2.

    Comment

    • eeki
      BTCF Member
      • Jul 2003
      • 1966
      • HKI

      #17
      Originally posted by jr66
      oliko ilmastointi kun ei ollu luukkua ? Olen antanut kertoa itselleni että jos on ilmastointi niin luukku joko on tai ei ja jos ei ilmastointia niin sitten aina luukku.
      mulla 318 is ja olen samaa mieltä tmth:n kanssa, jos kuutonen niin sitten 325 ja jos raha ei olis ongelma niin m3 3,2.
      Ei taida olla mitään tuollaista logiikkaa, esimerkiksi mulla on ollut 320 coupe ilman ilmastointia ja luukkua.. Se oli kyllä tosin muutenkin niin karvalakki kuin vain voi olla.

      Psst.. Alkuperäiselle kirjoittajalle - osta 325.
      Ducati 998 -02 //

      Comment

      • Sene
        Bimmer Fanatic
        • Jul 2003
        • 925
        • Enschede, The Netherlands

        #18
        Originally posted by eeki
        Ei taida olla mitään tuollaista logiikkaa, esimerkiksi mulla on ollut 320 coupe ilman ilmastointia ja luukkua.. Se oli kyllä tosin muutenkin niin karvalakki kuin vain voi olla.

        Psst.. Alkuperäiselle kirjoittajalle - osta 325.
        Oisko iiääässistä ollu kyse? Mut joo en kyllä m50b20 konetta hirveesti suosittele vaikka ihan mukava onkin. m50b25 tai sitten m52 koneet kuluttavatkin vähemmän. Nelareista ei oo kokemusta ni en sano juuta enkä jaata. Kutos kone sinne keulalle omasta mielestä kuitenkin kuuluu,
        F11 LCI 535xi


        Ex.

        E36 320i sedan
        E36 LCI 328i coupe
        E61 LCI 530xi

        Comment

        • hankmo
          Bimmer Rookie
          • Jul 2005
          • 174
          • Kaakko

          #19
          Pähkäilin itsekin samaa asiaa ensin e30:n kohdalla, budjetin noustua e36:n kohdalla. Ostin 325n kun sitä täällä suositeltiin eikä kaduta. Teho, (mikä teho??) siihen tottuu niin helposti..

          Comment

          • Killinen
            Bimmer Rookie
            • Sep 2005
            • 30

            #20
            Itsellä on ollut e36 m42b18 nyt vajaa puolitoista vuotta ja mittariin on pyörähtänyt 270 tkmmää. Tekniikka on pelannut ainakin vielä ilman ongelmia ja muutenkin olen ollut tyytyväinen iSään, joten voin vain suositella (varsinkin kun rikastin hieman seosta niin sain kaipaamiani alavääntöjä joiden puuttuminen häiritsi). 320stä ei ole henkilökohtaisia kokemuksia.

            Comment

            • MoMMo
              Bimmer Rookie
              • Jan 2006
              • 183
              • Deutschland

              #21
              Kaverilla ollu 320i ja itellä 318iS, molemmat hyviä vehkeitä. Mut kyllä molemmilla kallistuu ton 318iS puoleen, molemmis suht samat tehot mut 318iS ei vie löpöö niin paljon.
              Autot Saksasta
              www.blauweiss.fi

              ex: 725tds- e38 -97
              ex: 318iS e36 -92

              Comment

              • Save
                Bimmer Rookie
                • Sep 2004
                • 189
                • Lohja

                #22
                Joo ääni is:lle. Pari satkua ajelin sellasella eikä mulla ainakaan ollu mitään identiteettiongelmaa vaikkei kutoskonetta löydykään. Hyvä peli muutenkin..
                E39 523i Sedan

                ex: E36 328i Coupe M-Sport

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎