Olen käynyt koeajamassa paria e34(M50B25)-automaattia, ja molemmissa on ollut muuten hyvin käyttäytyvässä automaatissa mielestäni ongelmaa kickdownissa.
Kuuluuko sen olla tällainen, että kaasun pohjaan polkaistessa kierrokset nousevat nopeasti ylös (5-6krpm), jonka jälkeen vaihde kytkeytyy vähemmän tai enemmän (jopa pelottavasti) jysähtäen jolloin kierrokset putoavat jonnekin 4000rpm tienoille? Tämän jälkeen täyskaasulla jatkaessa vaihteet vaihtuvat hyvin, E:llä vähän alempana ja S:llä ylempänä.
Kuuluuko sen olla tällainen, että kaasun pohjaan polkaistessa kierrokset nousevat nopeasti ylös (5-6krpm), jonka jälkeen vaihde kytkeytyy vähemmän tai enemmän (jopa pelottavasti) jysähtäen jolloin kierrokset putoavat jonnekin 4000rpm tienoille? Tämän jälkeen täyskaasulla jatkaessa vaihteet vaihtuvat hyvin, E:llä vähän alempana ja S:llä ylempänä.
Comment