Itselläni on E36 320i -91, mittarissa kohta 212 tkm ja mielestäni alkuperäinen vesipumppu. Mutta ei ainakaan vielä ääntele (koputtaa puuta).
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 -94 103 000 km: kannattaako vesipumppu laittaa pian vaihtoon?
Collapse
X
-
Originally posted by LanttuItselläni on E36 320i -91, mittarissa kohta 212 tkm ja mielestäni alkuperäinen vesipumppu. Mutta ei ainakaan vielä ääntele (koputtaa puuta).
Toinen esimerkki: Rupesin vaihtaan toisen kaverin samanikäiseen 325:seen vesipumppua, nii just ku sain vanhan paikaltaan ja käteen, niin pumpun siipipyörä putos lattialle ja runko jäi käteen. Vähän aikaan naurettiin vedet silmissä, kunnes tajuttiin miten ilmiömäinen tuuri meille kävi. Se pumpun rungon ja siipipyörän liitoskohta oli ihan paperia... Ajettu 255 000.BMW 325i E36 -94
Comment
-
-
Vaihda ihmeessä pois se paska alkuperäinen! Ite ihmettelin kun ajo yli 120 km/h niin alko kone lämmetä yli puolenvälin. Kun himmaili pienempiin vauhteihin niin lämmöt taas normaalit. Vaihdettiin vesipumppu niin vanha hajos käsiin!!! Ens pyöri tyhjää ja sit mureni kappaleiksi. Aikamoinen tuuri kävi mullaki kun tajusin vaihtaa ajoissa.E91 335i -07
F20 118i -15
Comment
-
-
Originally posted by JanzkiMäärittele vanhaa ja hapertuvaa..?
Itellä -92 e36 coupe ja ruostetta eikä muutakaan ylimääräistä purkaantumista kyllä löydy.
Vesipumpun vaihtoväli taisi olla 100tkm..Itse ajattelin kesällä vaihtaa vaikka papereissa lukis mitä.
Kaipa sen vesipumpunkin voisi nyt sitten vaihtaa, kun on muutakin pientä korjailtavaa. Ja sitten siitä ei ihan äkkiä tarvitse huolehtiakaan jatkossa.
Comment
-
-
Originally posted by RicardoMäärittelen lähinnä niin, että ilmamäärämittarin kumiputki oli "halki" kahesta kohtaa ja "tuulitunnelin" muoviosa hajosi kirjaimellisesti käsiin äskettäin, mureni vaan palasiksi...
Kaipa sen vesipumpunkin voisi nyt sitten vaihtaa, kun on muutakin pientä korjailtavaa. Ja sitten siitä ei ihan äkkiä tarvitse huolehtiakaan jatkossa.BMW 325i E36 -94
Comment
-
Comment