jeps, ei lähde auki se 32mm mutteri. onko kellään mitään hyvää vippaskonstia? olen koittanut antaa sille teräviä iskuja mutta eipä vaan lähde. ja sitten toinen ongelma, avain osu siihen vesiputken klemmariin, ja jihaa, meni poikki se termostaatin kotelon muoviputki siit klemmarin kohdalta. onko tietoa mistä sen kotelon saisi ja mitä maksaa? ainakaan kl varaosassa ei ollu semmosta. tietty merkkiliikkeestä mut hintaa voipi olla..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
vesipumpun vaihto, e36 328, apuva..
Collapse
X
-
noniin eli itellä oli sama homma viime vkl ja rikoin itekki sen termarin kannen, ihan bmw liikkeestä joensuussa hartikainen niin makso 25€ se kans, plus uudet tiivisteet 2kpl vm93 kärriin, siinä mutterissa on vastakierre eli aukee myötäpäivään ja menee kiinni vastaäpivään. Jonkun kerran itekki naputtelin mut siitä se sitten lopulta lähti. kl varaosissa kyllä omastamielestä on ainakin 325 penariin oli. ja saman hintanen kun merkkiliikkeessä
-
-
Mutterin pitäs lähtee aika helpostikin irti jollei sitten tietysti ensin rusikoi sitä väärään suuntaan.. tosiaan kun siinä kuitenkin on se vääränkätinen kierre.. ostin itse tampereelta kl-varaosista termostaatti kotelon kannen ja hinta oli noin 25€ tiivisteineen ja se löytyi hyllytavaranaF11 535dX LCI
Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...
Comment
-
-
mä oon kyllä hakannu sitä nyt niin monta kertaa että usko loppuu. saisko sen irti niin että ottais ne siivapyörän pultit auki ja silleen etiäppäin?
no onneks ei sen kalliimpi.. mutta samperi kun sitä ei saa ennenku tiistaina.. HUOMIO!! oisko kellään ylimäärästä koteloo M52 koneeseen lahden ympäristössä!!??
Comment
-
-
Leikkaa & taivuta jostain sopivan vahvusesta pellistä semmonen työkalu missä reiät päässä joista saa sen hihnapyörän pultinkannan/-t läpi millä pidät sitä pyörää paikoillaan samalla kun avaat viskon mutteria jossei muuten aukee.
Ja hyvät katteet kyllä original teile hihnoilla, omaan hain paikallisesta varaosaliikkeestä continentalin moniuraremmin hintaan 15 eurBMW-ALPINA E46 B3 3.3 #527
Comment
-
-
Oon itekki joutunu nuitten kans tappeleen. Kerran tein niin että aukasin ne pultit siivasta ja tungin väliin pihit vesipumpun akselille millä pidin kiinni ja lähti vaikka oli oikeesti lujassa.
Kerran tein sitte niin että ronskisti vaan pihteillä kiinni siivasta ku oli jo ennestään aika soikea niin ei haitannu vaikka meni rikki.
Mutta totuushan on että sen saa terävästi nappaamalla irti ku jaksaa vaan naputella jos on tiukassa. Jos ei muuten niin kaverin kans joka pitää jotenki remmiä ikitiukalla ettei luista ja varoo ohtaansa ku naputat sitä pulttia auki.
Ja sitte ku saat auki niin laitat jotain väliin, kuten kuparitahnaa niin lähtee ens kerralla auki vaikka melkein sormilla pyöräyttämällä.pistetään vehkeet paskaksi ja katotaan sitte miten se homma ois Pitäny tehdä..
Comment
-
-
Originally posted by anatolisnkiJep kiitti Vee-eit mutta on vähän turhan pitkä matka tulla hakee sieltä asti
Juu tarvii tehdä jonkunlainen työkalu että saa pidettyy siitä kiinni.. On kyllä tosi tiukassa..
Minä sain omastani pultin auki kun katkasin jostain puulistasta sopivan pätkän,jonka laitoin alapalkista niihin siivapyörän pultinkantoja vasten. Sit kun rupes kiristään mutteria niin sen verran se keppiviritys autto että ei päässy enää napauttaessa avainta hihna luiskahtaan.. Se oli se minun "erikois"työkalu...
Comment
-
Comment