Jooh sori kirjotin väärin tarkotin noita rinkuloita just =D, en oo viel kerenny a-osista kysyyn mut, se tärinä on vähentyny ittestään aika paljon, veikkaan että aurauskulmissa jotain, joska kiihdyttäessä haluis renkaat mennä vähän vasemmalle. on vaan huoltoasemilla niin täyttä täällä päin että ei pääse viel niit tarkistaan.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Yllätys Kesävanteiden vaihdon jälkeen E36 Tärisee!
Collapse
X
-
Voit ihan itse ottaa (jos omistat tunkin ja rengasavaimen) sen vanteen irti ja mitata pyörän navan ja vanteen keskireiän. Niissä on eroa luultavasti 1,6 mm jos eroa on. Jos eroa on, haet 72,6-->74,1 mm sovitteet, muoviset riitti ainakin itsellä. Pyörän saat hyvin keskellä kun et kiristä tyyliin "heti tiukalle ja äkkiä auto alas" vaan 17 mm hylsyllä ja jatkolla HITAASTI kiristäen ja kaveri kokoajan pyörittää rengasta. Silloin rengas asettuu keskelle paremmin.
Ja kyllä kannattaa vaihtaa renkaat ja laittaa ne mopoauton renkaat johonki Civicci-palstalle myyntiin . Myös kannattaa tottua ajatukseen, että 17" matalaprofiilit paljastaa virheet tiestä ja autosta.G30 520d xDrive
EX: F10 520d, Passat 3BG, E34 520i -91
Comment
-
-
Mulla on säädettävä konin alusta (uudehko) ja renkaat 225/45-17.Suurin tärinä 50km/h-70km/h.Ratti vatkaa vasemmalta oikealle kun irroittaa kädet ratista.Jarrut myös täristää aikas paljon kun jarruttaa.Ratti on vasemmalle vinossa.Hermot menee kun ei tiedä mitä osaa pitäs vaihtaa.Kohta on katsastus jos sieltä selviäisi Täyskiihdytyksessä 1 ja 2 vaihteella tuntuu selvästi kun joku antaa periksi takapäästä.Taitaa alusta olla bemarin ongelmakohta
Comment
-
-
Originally posted by gangstaTälle kaudelle tilasin sitten metalliset soviterenkaat.
Saas nähä miten paikat tippuu niitten kanssa.-Turku Connection-
HDJ80 4.2TD
ex E46 330i Cabriolet, E34 540i Touring, E34 M5, E34 535i, E28 535i, E28 518i
Comment
-
Comment