Jeps, tulipas käytyä eilen katsastuksessa jossa sitten kertoivat että mun 17" vanteen täytyy muutos katsastaa etuvilkkujen polttimot vaihtaa ja sivuvilkut olivat hävinneet johonkin. Kaskun en itse huomannut ollenkaan tätä häviämistä Mutta kuitenkin siis tässä saksasta uitetussa vehkeessä ei niitä sivuvilkkuja ole ja jostain ne johdot pitäisi saada tulemaan.. Ajattelin ostaa ihan hyväksytyt vilkku-peilit, mutta mistä saan vedettyä johdot vilkuille?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e36 sivuvilkut?
Collapse
X
-
Originally posted by wipezJeps, tulipas käytyä eilen katsastuksessa jossa sitten kertoivat että mun 17" vanteen täytyy muutos katsastaa etuvilkkujen polttimot vaihtaa ja sivuvilkut olivat hävinneet johonkin. Kaskun en itse huomannut ollenkaan tätä häviämistä Mutta kuitenkin siis tässä saksasta uitetussa vehkeessä ei niitä sivuvilkkuja ole ja jostain ne johdot pitäisi saada tulemaan.. Ajattelin ostaa ihan hyväksytyt vilkku-peilit, mutta mistä saan vedettyä johdot vilkuille?
Sama lyhyesti: Älä mene maksamaan turhasta!
-
-
Originally posted by gangstaTuohon "17" vanteen täytyy muutos katsastaa" juttuun sen verran, että rahastusta. Ei tarvitse muutoskatsastaa,koska se on jo tyyppihyväksytty koko tolle kotterolle. valtionkonttori ottaa rahat pois nuorilta.
Eikös papereissa kuitenkin pidä merkintä olla että saa olla alla 17" renkulat?
Ja ettei OT:ksi mene niin niille vilkkupeileille johdot voi vetää auton omien johtojen rinnalla oveen..Siellä on ihan hyvin tilaa kunha purkaa ensin kopinpuolelta vähän muoveja pois edestä. Sieltä sitten vetelee johdot niin että saa vilkut vilkkuun.Sähköposti.
IG: janzki_
Comment
-
-
Originally posted by gangstaTuohon "17" vanteen täytyy muutos katsastaa" juttuun sen verran, että rahastusta. Ei tarvitse muutoskatsastaa,koska se on jo tyyppihyväksytty koko tolle kotterolle. valtionkonttori ottaa rahat pois nuorilta.
Jos rekisteriotteessa lukee varsinaisen rengaskoon kohdalla 15", niin kyllähän se 17" poikkeaa silloin 2" tuosta ja on täten käytävä konttorilla näyttämässä, jotta on laillinen. Itse juuri varailin aikaa konttorilta tuohon, koska sakothan tuosta tulee jos polliisit pysäyttää.
Puhumattakaan mitä mieltä vakuutusyhtiö on jos jotain sattuu ja auto ei ole katsastuskuntoinen...at the moment: F15 X5 40e M-Sport -18 & I01 i3s 94Ah -20
ex: F11 530xDA -13, F20 118i Sport -12, E70 X5 3.0DA Sport Individual -07, E81 130i M-Sport -07, E53 X5 3.0DA Sport Individual -06, E46 330i touring -01, E91 325i touring -10, E46 325ixA touring -02, E83 X3 3.0DA -06, E39 530DA touring M-Sport -03, E34 540i 6-gang -94, Z3M roadster -00, E30 325ix -87, E46 330D touring M-Sport -02, E36 328i touring M-Sport -96, E21 320 -81, E21 315 -82
Comment
-
-
Originally posted by Okkim328touringNiin, kerrohan mihin tämä väittämä pohjautuu?!?
Jos rekisteriotteessa lukee varsinaisen rengaskoon kohdalla 15", niin kyllähän se 17" poikkeaa silloin 2" tuosta ja on täten käytävä konttorilla näyttämässä, jotta on laillinen. Itse juuri varailin aikaa konttorilta tuohon, koska sakothan tuosta tulee jos polliisit pysäyttää.
Puhumattakaan mitä mieltä vakuutusyhtiö on jos jotain sattuu ja auto ei ole katsastuskuntoinen...
Keijot!
Voineen skannata huomenna, lappusen teillekkin tiedoksi.
ohimennen kysäsin, kun poikkesin katsastamassa oman saippurasian ei valtionpuljussa, että mitens jos laittaa 17" pallurat alle, niin äijä pinkas takahuoneeseen, ja kävi hakemassa printin tyyppitodistuksesta, jossa mainitaan mitä renkaita e34 alle saa laittaa. ET Levys ja halkaisia+ renkaat max koot.
EDIT: ja kyllähän nuo teiden sinivuokotkin pääsee tuohon samaiseen tietokantaan.
Joten jos vanne/rengaskoko poikkeaa tuosta tyyppitodistuksesta, niin sitten muutoskatastus paikallaan. Esim 18" tai yli 8,5 leveet vanteet mun tapauksessa pitää muutoskatastaa.Last edited by gangsta; 25-04-2006, 11:10.
Comment
-
-
Originally posted by gangstaKeijot!
ohimennen kysäsin, kun poikkesin katsastamassa oman saippurasian ei valtionpuljussa, että mitens jos laittaa 17" pallurat alle, niin äijä pinkas takahuoneeseen, ja kävi hakemassa printin tyyppitodistuksesta, jossa mainitaan mitä renkaita e34 alle saa laittaa. ET Levys ja halkaisia+ renkaat max koot.
EDIT: ja kyllähän nuo teiden sinivuokotkin pääsee tuohon samaiseen tietokantaan.
Joten jos vanne/rengaskoko poikkeaa tuosta tyyppitodistuksesta, niin sitten muutoskatastus paikallaan. Esim 18" tai yli 8,5 leveet vanteet mun tapauksessa pitää muutoskatastaa.
No kai se on pakko mennä antamaan rahat pois jotta saa jotain merkintöjä otteeseen sitten..
Ja niistä vilkun johdoista, onko ne siis ihan jossain valmiina? Eli mistä saan vedettyä sen sinne peilille.. Tai siis mistä otan johdon pään josta vedän sen peiliin?
Comment
-
-
Originally posted by gangstaKeijot!
Joten jos vanne/rengaskoko poikkeaa tuosta tyyppitodistuksesta, niin sitten muutoskatastus paikallaan. Esim 18" tai yli 8,5 leveet vanteet mun tapauksessa pitää muutoskatastaa.Sähköposti.
IG: janzki_
Comment
-
-
En oikeen tiä mistä toi "kääntyvyyden rajoitin" on tohon keksitty mutta mulla se maininta on jo 16" kohdalla, ja heitin alle 225/50r16 eikä kyllä raavi mistään vaikka kääntää ratin tappiin asti.
Tuskinpa ne konttorilla tohon takertuu?e61 525d (2006)
ex: e36 328i M-Sport (1996)
ex: e30 316i (1988)
Comment
-
-
Originally posted by vilskuEn oikeen tiä mistä toi "kääntyvyyden rajoitin" on tohon keksitty mutta mulla se maininta on jo 16" kohdalla, ja heitin alle 225/50r16 eikä kyllä raavi mistään vaikka kääntää ratin tappiin asti.
Tuskinpa ne konttorilla tohon takertuu?
Comment
-
-
Noniin, nyt tuli sitten haettua peilit joissa hintansa puolesta ainakin pitäisi kaikki herkut olla.. On lämpöä sähkösäätöä ja ihan hyväksytty vilkkukin. Seuraava ongelma lienee vain se että kun huomenna alan noita peilejä vaihtamaan niin ihmettelen todennäköisesti että mistä mahdan saada nuo vilkkujen johdot vedettyä? Siis mistä alan niitä kiskomaan tuonne peileille?
Lämpöihin + sähkösäätöihin löytyy ihan omasta takaa. Mutta ne vilkut toimiviksi Ja sitten, ihan näin ensikertalaisena kun rupean noita peilejä irrottelemaan niin mitenkä saisin ne helposti irti?
Comment
-
-
Originally posted by wipezNoniin, nyt tuli sitten haettua peilit joissa hintansa puolesta ainakin pitäisi kaikki herkut olla.. On lämpöä sähkösäätöä ja ihan hyväksytty vilkkukin. Seuraava ongelma lienee vain se että kun huomenna alan noita peilejä vaihtamaan niin ihmettelen todennäköisesti että mistä mahdan saada nuo vilkkujen johdot vedettyä? Siis mistä alan niitä kiskomaan tuonne peileille?
Lämpöihin + sähkösäätöihin löytyy ihan omasta takaa. Mutta ne vilkut toimiviksi Ja sitten, ihan näin ensikertalaisena kun rupean noita peilejä irrottelemaan niin mitenkä saisin ne helposti irti?
Comment
-
-
Originally posted by wipez_____________
Turvallisuus on tunne, joka sinulla on, ennen kuin olet tajunnut tilanteen."Se on sitä bemaristin elämää, kuuntelet päivittäin asiantuntevia lausuntoja siitä miten rumia, huonoja, ruostuvia yms. nämä ovat. Asiantuntijalausunnot tulevat usein sellaisten ihmisten suusta, jotka eivät ole edes omistaneet bemaria, saatika sitten ajaneet, mutta heidän tietolähteiden (Essonbaari) luotettavuutta ei missään tapauksessa saa kiistää..." Laxa 25-06-2007
Comment
-
Comment