Ongelma on että kun katsastusasema vaatii sivuvilkut, niin aloin asentamaan niitä ja johdot osuivat yhteen kun vikku oli päällä joten vilkut lakkasivat toimimasta. Menikö sulake vai rele? Kävin hakemassa uuden releen ja se on kolminapainen enkä löydä mistään kolminapaista relettä koko autosta. Onko jossain sellainen ja missä se vilkun rele sijaitsee?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Mistä löydän e36 vilkun releen?
Collapse
X
-
Originally posted by ZeitOngelma on että kun katsastusasema vaatii sivuvilkut, niin aloin asentamaan niitä ja johdot osuivat yhteen kun vikku oli päällä joten vilkut lakkasivat toimimasta. Menikö sulake vai rele? Kävin hakemassa uuden releen ja se on kolminapainen enkä löydä mistään kolminapaista relettä koko autosta. Onko jossain sellainen ja missä se vilkun rele sijaitsee?
sulake rasiassa oli mulla.BMW 318 is coupe = mopo
-
-
E30 vilkunrele
Jatketaan nyt tähän samaan topiciin, että mistähän mä mahtaisin löytää E30 vilkun releen? Kun ei minkäänlaista käyttöohjekirjaa ole ja ne releet on kaikki saman näköisiä siellä konehuoneessa
Kaikista helpoin olis tälle blondille selittää kun joku nappais kuvan konehuoneesta ja piirtäis selkeen nuolen siihen että "vaihda tuo!"
Satavarmaa on että vika on siinä releessä.¨
~* Tin Can Tuners *~
Käyttis: E46 316Ti - Ex: E39 523i -96 - Ex: E30 316 -84 'Elviira' - Ex: E30 325 -87
Comment
-
-
Originally posted by Wanna View PostJatketaan nyt tähän samaan topiciin, että mistähän mä mahtaisin löytää E30 vilkun releen? Kun ei minkäänlaista käyttöohjekirjaa ole ja ne releet on kaikki saman näköisiä siellä konehuoneessa
Kaikista helpoin olis tälle blondille selittää kun joku nappais kuvan konehuoneesta ja piirtäis selkeen nuolen siihen että "vaihda tuo!"
Satavarmaa on että vika on siinä releessä.E83 X3 3.0dA ja E60 530iA
Comment
-
Comment