Elin kauhun hetkiä kun yks päivä motarilla lämmöt pamahti punaiselle. Ei muutakun heti tien sivuun ja konepelti auki.
Konehuoneessa kaikki oli ok. Ei mitään veden loisketta eikä savua eikä mitään erikoista. Nesteetkin oli ihan ok. Check controlkaan ei sanonut mitään. Ajattelin, että eihän se voi keittää jos se ei anna mitään merkkejä siitä!?
No, jatkoin matkaa n. 650km lämpömittari punaisella (ja pala kurkussa). Kaiken kaikkiaan kilsoja on takana tuon "sydärin" jälkeen 1 500 ja kaikki on pelannut normaalisti, paitsi tuo lämpömittari.
Välillä mittari vaeltaa puoleenväliin ja sitten taas pikku hiljaa takaisin sinne punaiselle...
Nyt nöyrimmin pyydän apua, jos joku tietää mitä autoa vaivaa? Onko joku anturi hajalla vai mikä ihme vaivaa...tosin huomasin myös, että ilmastoinnin flekti ei pyöri missään olosuhteissa, mutta kylmää tulee kuitenkin kabiiniin!? Liittyykö nämä vaivat toisiinsa?
Jos tiedätte jotain, niin auttakaa ihmeessä!
Konehuoneessa kaikki oli ok. Ei mitään veden loisketta eikä savua eikä mitään erikoista. Nesteetkin oli ihan ok. Check controlkaan ei sanonut mitään. Ajattelin, että eihän se voi keittää jos se ei anna mitään merkkejä siitä!?
No, jatkoin matkaa n. 650km lämpömittari punaisella (ja pala kurkussa). Kaiken kaikkiaan kilsoja on takana tuon "sydärin" jälkeen 1 500 ja kaikki on pelannut normaalisti, paitsi tuo lämpömittari.
Välillä mittari vaeltaa puoleenväliin ja sitten taas pikku hiljaa takaisin sinne punaiselle...
Nyt nöyrimmin pyydän apua, jos joku tietää mitä autoa vaivaa? Onko joku anturi hajalla vai mikä ihme vaivaa...tosin huomasin myös, että ilmastoinnin flekti ei pyöri missään olosuhteissa, mutta kylmää tulee kuitenkin kabiiniin!? Liittyykö nämä vaivat toisiinsa?
Jos tiedätte jotain, niin auttakaa ihmeessä!
![Neutral](https://forum.btcf.fi/core/images/smilies/icon_neutral.gif)
Comment