BMW 325i 24V 1994 M50B25
Siis pelistä oli sylinterikansi poissa hetken aikaa ja kun pelin kasasi niin se toimi kuin KELLO. Kunnes menin antamaan happea ensimmäisen kerran nosturilla ja käyntinopeus ylitti 2500 rpm. Niin jakoketjun tietämiltä tuli mielenkiintoinen ääni räminä vai onko se murisemista (niin kuin joku kuvasi sitä täällä foorumilla).
Vaihtoehtoina oli VANOS tai ylä nokkaketju, itse pistin ääntä ennemmin muuksi kuin nokkaketun ääneksi.
Kun kierrokset laski nopeasti joutokäynnille niin auton kierrokset kävi sammahduksen rajalla ellei sammunut ja käynti oli tuon jälkeen ontuvaa, niinkuin jako hampaan pielessä. Siis VANOS jättää päälle.
Venttiilikoppa pois ja tutkimista, niin todellakin VANOS on päällä eli imunokka myöhäisellä, moottorin sammuksissa ollessa.
Luin täältä, että tuohon vanokseen saa korjaus sarjoja... Onko niistä kokemuksia/näkemyksiä, no huomen illalla minulla pitäisi olla ainakin kokemuksia.
j.h
Siis pelistä oli sylinterikansi poissa hetken aikaa ja kun pelin kasasi niin se toimi kuin KELLO. Kunnes menin antamaan happea ensimmäisen kerran nosturilla ja käyntinopeus ylitti 2500 rpm. Niin jakoketjun tietämiltä tuli mielenkiintoinen ääni räminä vai onko se murisemista (niin kuin joku kuvasi sitä täällä foorumilla).
Vaihtoehtoina oli VANOS tai ylä nokkaketju, itse pistin ääntä ennemmin muuksi kuin nokkaketun ääneksi.
Kun kierrokset laski nopeasti joutokäynnille niin auton kierrokset kävi sammahduksen rajalla ellei sammunut ja käynti oli tuon jälkeen ontuvaa, niinkuin jako hampaan pielessä. Siis VANOS jättää päälle.
Venttiilikoppa pois ja tutkimista, niin todellakin VANOS on päällä eli imunokka myöhäisellä, moottorin sammuksissa ollessa.
Luin täältä, että tuohon vanokseen saa korjaus sarjoja... Onko niistä kokemuksia/näkemyksiä, no huomen illalla minulla pitäisi olla ainakin kokemuksia.
j.h
Comment