Announcement

Collapse
No announcement yet.

328 coupe -97 kulkee...

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BMT
    Newbiemmer
    • May 2006
    • 4

    328 coupe -97 kulkee...

    Tulipaha kokeiltuu moista peliä! Ei saateri että puskee!! Koitin yhtä uuskorista nissan 200 vastaan viivaa eikä sillä ollu mitää jakoo siinä Oli kyl hieno kokee moinen voimantunne mitä tollane sai aikaan.. ei voi ku ihmetellä Alavääntö ehkä oli hieman kateissa (ominaisuus?), mutta yläkierroksilla kyllä potkas raivolla.. kunnon killeri kyllä!
  • Carman
    Bimmer Fanatic
    • Dec 2002
    • 676
    • Vilppula

    #2
    Originally posted by BMT
    Tulipaha kokeiltuu moista peliä! Ei saateri että puskee!! Koitin yhtä uuskorista nissan 200 vastaan viivaa eikä sillä ollu mitää jakoo siinä Oli kyl hieno kokee moinen voimantunne mitä tollane sai aikaan.. ei voi ku ihmetellä Alavääntö ehkä oli hieman kateissa (ominaisuus?), mutta yläkierroksilla kyllä potkas raivolla.. kunnon killeri kyllä!
    Noh, miten sen nyt ottaa...ehkäpä jonkun 1.3 DX-corollan jälkeen tuntuu kulkevan...

    Esim. 530d:ssä voiman tunne on aivan toista luokkaa kuin 328...

    Comment

    • olaus
      Bimmer Fanatic
      • May 2003
      • 687
      • jyväskylä

      #3
      Jos auto olisi ollut aivan original kunnossa niin olisit varmaankin kehunut loistavaa alavääntöä.

      Comment

      • kolkaksviis
        Bimmer Rookie
        • Apr 2006
        • 161

        #4
        jaa että 2.0 turbo s14 jäi selvästi,taisit unta nähä

        Comment

        • L.H
          Bimmer Enthusiast
          • Apr 2003
          • 2481
          • Lohja

          #5
          “Good people drink good beer.” - Hunter S. Thompson

          Comment

          • Carbonfiber
            Bimmer Enthusiast
            • Oct 2005
            • 5226
            • Hki 43

            #6
            Originally posted by kolkaksviis
            jaa että 2.0 turbo s14 jäi selvästi,taisit unta nähä
            Mistäs tuota tietää millanen viritelmä toi bemari oli. Ajajastahan se on myös kiinni, ku manuaali E60 525i jäi kaverin 1.8 farkku b-vectralle. Bemarikuski ei oikeen löytänyt vaihteita.
            Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre
            Z3 Roadster 2.8 '98
            isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre
            ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre
            Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre
            Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre



            - BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-

            Comment

            • kolkaksviis
              Bimmer Rookie
              • Apr 2006
              • 161

              #7
              Tämä on aika turha toopikki??

              Comment

              • BMT
                Newbiemmer
                • May 2006
                • 4

                #8
                Originally posted by olaus
                Jos auto olisi ollut aivan original kunnossa niin olisit varmaankin kehunut loistavaa alavääntöä.
                Siis ei sekään missään nimessä voimaton ollut alakierroksillakaan, mutta eron tunsi kuitenkin.. Liekö putkisto vakiota avarempi, ja siksi vääntökäyrä "litistynyt" ylärekisteriin. Ei putki kuitenkaan mitään kummempia pakoääniä kyllä päästä. Pitäisi varmaankin nostaa auto pukille ja kurkata miltä putkisto näyttää.. Olen kuitenkin erittäin tyytyväinen uudesta menopelistä, ja sen varmaan huomaakin.


                Originally posted by kolkaksviis
                jaa että 2.0 turbo s14 jäi selvästi,taisit unta nähä
                No en minä tiedä, kyllä se pari kolme auton mittaa jäi siinä, ei tehnyt tiukkaakaan.. Luulin, että se olisi antanut kampoihin paremmin, mutta ei siitä kyllä mihinkään ollut. Kovaa pörinää se sen sijaan kyllä tuntu pitävän Ei se tullu enää enempää kokeilee, luuli saavansa turpiin seuraavissakin valoissa Jotain se kuski näytti naureskelevan siellä kun sivupeilistä sitä katselin, koitti ilmeisesti peitellä kurjaa häviötä

                Comment

                • Carbonfiber
                  Bimmer Enthusiast
                  • Oct 2005
                  • 5226
                  • Hki 43

                  #9
                  Autotalli.comista katoin niin kovin säxä menisi 0-100 7,5 sekunnissa, kun taas 328 coupen pitäisi mennä 7,3 sekunttiin.
                  Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre
                  Z3 Roadster 2.8 '98
                  isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre
                  ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre
                  Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre
                  Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre



                  - BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-

                  Comment

                  • BMT
                    Newbiemmer
                    • May 2006
                    • 4

                    #10
                    Originally posted by Carbonfiber
                    Autotalli.comista katoin niin kovin säxä menisi 0-100 7,5 sekunnissa, kun taas 328 coupen pitäisi mennä 7,3 sekunttiin.
                    Hmm, eikös jossakin ole 328 ilmoitettu 6,7 s 0-100. Kulkee kuitenkin.

                    Comment

                    • Camo
                      Bimmer Enthusiast
                      • May 2004
                      • 1662
                      • Lahti

                      #11
                      Originally posted by Carbonfiber
                      Autotalli.comista katoin niin kovin säxä menisi 0-100 7,5 sekunnissa, kun taas 328 coupen pitäisi mennä 7,3 sekunttiin.
                      Ja ne autotallin tulokset on TAAS kerran niin perkeleen luotettavia. Eiköhän tää 328i vs. m3 vs. 200sx vs. koko vitun maailma oo käsitelty jo useemmassa topikissa! Vois Rauman pojat tulla taas tähänkin.
                      Current:
                      Ford Ranger 3.2 TDCi Wildtrak -17
                      DeTomaso Pantera "Gr4" #5172 -73


                      Previous:
                      Jeep Grand Cherokee SRT8 6.1
                      E36 325i | E53 X5 4.6iS | Jeep WJ 4.7 | E36 320i | E38 740iA | E39 523i | E46 325Ci
                      Chevrolet Corvette C5 | Porsche 911 (996) C2 | E30 316i | E36 325tds | E36 318i
                      E34 525i | E30 320i | E30 318i | Z3 2.8 Roadster | E34 520i | E30 316i | E36 320i

                      Comment

                      • Juhis
                        BTCF Honorary Member
                        • Jul 2002
                        • 19175
                        • -

                        #12
                        Joo eiköhän tämä keskustelu voitaisi taas rauhottaa ettei mene tappeluksi?

                        Mutta laitan liitteenä taas tapani mukaan mitattua faktatietoa.. Eli jopa 6,7s 0-100km/h on mitattu E36 328i Coupe -95.
                        Attached Files
                        All good things come to those who wait.

                        Käy katsomassa -> Lowrider.fi Facebook group

                        Sound Factory Bar & Nightclub

                        Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.

                        Comment

                        • BMT
                          Newbiemmer
                          • May 2006
                          • 4

                          #13
                          Originally posted by Carman
                          Noh, miten sen nyt ottaa...ehkäpä jonkun 1.3 DX-corollan jälkeen tuntuu kulkevan...

                          Esim. 530d:ssä voiman tunne on aivan toista luokkaa kuin 328...
                          Mistä muuten arvasit Itse asiassa mulla olikin edellisenä auton tuollainen 1,3 sorolla.. Kyllähän tuo bemu on aivan eri auto, kyllä täytyy sanoa, että makee auto on.

                          Comment

                          • kyntäjä
                            Newbiemmer
                            • Mar 2006
                            • 23
                            • Vieremä

                            #14
                            Oisko sulle vaihettu siihen autoon joskus 325 imusarja.
                            Tein kyseisen swapin omaan ja potkua on ylhäällä huomattavasti enemmmän.
                            Alhaalta kärsi mut on se sen arvosta.Pitää nostaa vielä bensan painettu kun kuulemma auttaisi alavääntöihin.
                            Jos jollain on kokemusta vois kertoo paljon on vakio paineet ja paljon pitäs nostaa.Mittari odottaa postissa.(pensanpaine)
                            328 iM sedan -95

                            Comment

                            • Janzki
                              Bimmer Enthusiast
                              • Aug 2005
                              • 4947
                              • Lohja

                              #15
                              Näinpä tossa lenkillä tänää ihmeen..Lentävän lehmän.
                              Sähköposti.
                              IG: janzki_

                              Comment

                              Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎