Moro!
Ostin tossa muutamaviikko sitten bmw e36 328iM coupen. Vuosimallia 95.
Hieno auto siitä ei pääse mihinkään, mutta tosin poliisit ihastu sen verran kanssa että päätti heti parinviikon testailun jälkeen suorittaa rutiininomaisen kortin poistamisen.
Ongelma olis sellanen että ainakun kiihdyttää rajusti luistonesto päällä, niin valo syttyy pysyvästi palamaan. Edes napista ei tapahdu mitään. Ongelma korjaantuu kun auton sammuttaa. Samanlailla jos vaikka hieman pyöräyttää luistonesto poissa niin se ei mene enää päälle ennenkuin sammuttaa. Missähän vika? Mielestäni kuitenkin toimii silloin kun se syttyy pysyvästi sen ollessa päällä.
Ja sitten samalla viellä sellainen kysymys että mites jos tohon tahtois lukkoperän?Mitä maksaa ja millanen homma? Meneekö esim m3 perä tohon?
Mitä kaikkee joutuu vaihtaan? Älkääkä hirveesti valittako jos tää nyt on väärässä paikassa, kun en oo mikään pro tän foorumin kanssa vielä
Sen verran vie tarkennusta, että toi rajusti kiihdytys niin yli 4000kiekkaa.
Ostin tossa muutamaviikko sitten bmw e36 328iM coupen. Vuosimallia 95.
Hieno auto siitä ei pääse mihinkään, mutta tosin poliisit ihastu sen verran kanssa että päätti heti parinviikon testailun jälkeen suorittaa rutiininomaisen kortin poistamisen.
Ongelma olis sellanen että ainakun kiihdyttää rajusti luistonesto päällä, niin valo syttyy pysyvästi palamaan. Edes napista ei tapahdu mitään. Ongelma korjaantuu kun auton sammuttaa. Samanlailla jos vaikka hieman pyöräyttää luistonesto poissa niin se ei mene enää päälle ennenkuin sammuttaa. Missähän vika? Mielestäni kuitenkin toimii silloin kun se syttyy pysyvästi sen ollessa päällä.
Ja sitten samalla viellä sellainen kysymys että mites jos tohon tahtois lukkoperän?Mitä maksaa ja millanen homma? Meneekö esim m3 perä tohon?
Mitä kaikkee joutuu vaihtaan? Älkääkä hirveesti valittako jos tää nyt on väärässä paikassa, kun en oo mikään pro tän foorumin kanssa vielä

Sen verran vie tarkennusta, että toi rajusti kiihdytys niin yli 4000kiekkaa.
Comment