Originally posted by draiveri
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 328 omituinen käyntihäiriö SELVITETTY!
Collapse
X
-
-
-
Itsellä tyhjäkäynti seilaa,muuten käy tasaseen.lambdaa eikä kattia ole olemassakaan.kertokaa viisaampana missä se kaasuläppä sijaitsee,ilmamassa mittari taitaa olla se musta putkilo jonka pohjassa liitin.olen pariviikkoa sitten hommannut ekan bemun,joten olen tosi rookie näissä.
E34 Vm90 520i automaatti kutonenE34 520I -90
Comment
-
-
Originally posted by redstoneNo niin searchillä käyty tämä ilta tsekkailemassa foorumit läpi ja luultavasti kyseessä ilmanmäärämittari tai lambda.
Tässä ongelma eli:
Vaihdoin tulpat+ilmansuodattimen+öljyt+öljynsuodattimen ja muutaman päivän jälkeen alkoivat ongelmat.
Liikennevaloissa D-vaihde asennossa kierrokset noin 600 joka on ok mutta kierrokset heittelevät 400-600 välillä ja auto tuntuu sammuvan. No normaali ajossa ei kuitenkaan mitään. Samoin jos auto nykii seistäessä D-asennossa ja sitten vaihdettaessa P:lle tai N:lle nykiminen loppuu.
Nyt sama ongelma on koko ajan ja 90km/h vauhdissa alkaa nykiminen uudelleen.
Eli jotain on mennyt paskaksi ja näemmä lambda tai ilmamääräanturi.. tuskin tämä nyt tulpista kuitenkaan johtuu??? Alkuperäisissä tulpissa yksi tulppa oli sytytyspäästä nelikärkinen ja loput 2-kärkisiä. Laitoin motonetin ngk-tulpat.
Heitin jo vanhat tulpat nevadaan joten ei pysty niitä nyt kokeilemaan.
Kilometrejä on 123tkm ja vuosimalli 1995. Auto 328 ja Saksantuonti. Kilsat 100% ok ja huollettu bemarilla aina.
Katsastuksessa HC-arvo oli 100-130 mutta läpäisi kuitenkin 100 arvolla
Kiitoksia korjausehdotuksista jo etukäteen. Auto menee jossain vaiheessa vika testeihin kun ehdin sen viedä.
Comment
-
-
Nonnis eli auto haettu korjaamolta ja hyvin pelittää. Autoon vaihdettiin uusi puola koska nelosen puola herjasi vikaa. Lysti maksoi noin 140e ja palvelu todella hyvä!
Kiitoksia vastauksistanne, toivottavasti tämä tarina nyt jeesaa jotain joskus.
Puola saattanut mennä rikki kun vaihdoin tulpat autoon..
Comment
-
-
nonni
Itsellä on kirjoitusten perusteella saman tyylistä vikaa... Matalilla kierroksilla nykii. Itse ajattelin ensiksi tulppia, toki niitä ei ole vaihdettu ainakaan sen jälkeen kun ostin auton n. vuosi sitten ja yli 30 000 tullut mittariin että nekin toki pitäisi vaihtaa... Mutta pitääpä katsoa tuota puolaa jos vika löytyisi sieltä auto on myös 328
Comment
-
-
Originally posted by redstonePuola saattanut mennä rikki kun vaihdoin tulpat autoon..530d GT F07 2010
325i E30 Cabriolet 1987
Ex.316i E30 coupe 1987, 325i E36 sedan 1991, 325iA E36 coupe 1993, 328i E36 coupe 1995, 330dA E46 Touring M-sport 2002, 330d E46 Touring M-sport 2004, 530d E61 Touring 2004, 730dA E38 sedan 1999, 740dA E38 sedan 2000, 530dA E61 Touring M-sport 2004, 730dA E65 2004, 328i E36 coupe M-sport 1996, X5 E70 2007
Comment
-
Comment