Eli tänään heittelin emäntää kaverille,niin siinä jonkun aikaa luukuttelin meneen ja päästiin perille,ni vahingossa silmät osus vedenlämpömittariin ja oli lämmöt ihan punasen rajalla.
No vehkeet sammuksiin ja tarkastamaan,hanttarin puoleinen vesiletku ihan kylmä,syylärissä oli nestettä,itse en näistä niin tajua,joten soitto kaverille joka tuli tarkastamaan tilanteen..Siinä se jonkun aikaa auton käydessä rutisteli vesiletkuja ja lisäs vettä syyläriin sen mitä sinne nyt meni.
Auto ei puhaltanut lämmintä sisään,kun ei sitä tule käytettyä kun on ollut niin lämpimät ilmat,no siinä jonkun aikaa autoa käytettiin ja alkoi pikkuhiljaa sisäänkin jo lämmintä puhaltamaan ja lämmöt ei enää nousseet koneessa,eli vesi lähti kiertämään.
Tietääköhän joku mistä moinen mahtoi johtua? Pitäiskö sitä laittaa aina sillon tällön puhaltaan lämminä kabiiniinki vaikka ulkona onkin perkeleen lämmin? Vai mahtoiko temppuilla vesipumppu? Että olis vaihdon tarpeessa?
No vehkeet sammuksiin ja tarkastamaan,hanttarin puoleinen vesiletku ihan kylmä,syylärissä oli nestettä,itse en näistä niin tajua,joten soitto kaverille joka tuli tarkastamaan tilanteen..Siinä se jonkun aikaa auton käydessä rutisteli vesiletkuja ja lisäs vettä syyläriin sen mitä sinne nyt meni.
Auto ei puhaltanut lämmintä sisään,kun ei sitä tule käytettyä kun on ollut niin lämpimät ilmat,no siinä jonkun aikaa autoa käytettiin ja alkoi pikkuhiljaa sisäänkin jo lämmintä puhaltamaan ja lämmöt ei enää nousseet koneessa,eli vesi lähti kiertämään.
Tietääköhän joku mistä moinen mahtoi johtua? Pitäiskö sitä laittaa aina sillon tällön puhaltaan lämminä kabiiniinki vaikka ulkona onkin perkeleen lämmin? Vai mahtoiko temppuilla vesipumppu? Että olis vaihdon tarpeessa?
Comment