Onko kenelläkään tietoa saako E36:seen asennettua jälkikäteen luistonestoa??
-92 vuoden malliin saanu aikanaan lisävarusteena.. saman ikäseen tartteis saada.
Kaikkeahan sitä voi jälkiasentaa. Muistaakseni tuo luistonesto vaatii ainakin uuden absipumpun, jarruputkituksen muuttamisen (jokaiselle renkalle oma putki) ja tietysti sähköhilppeet ympärilleen. Melko kalliiksi menee siis.
Meikällä on luiston esto siinä ratin ja penkin välissä... kait siihen perjaatteessa vois saadakkin kun onhan siinä ABS-jarrut niin tarttis vaan olla oma ohjaus yksikkö luistonestolle? emt. miten toi sitten käytännössä toimii...
ite suosin kaasujalan rajoitusta liukkailla...
Ihan itte kirjotin ylläolevan. Tekstissä olevat faktat saattavat olla kuitenkin fiktiota, tai vain ihan yksinkertaisesti vääriä.
-On suositeltavaa suositella faktan tarkastusta.
Kiitos ajastasi? :think
Meikällä on luiston esto siinä ratin ja penkin välissä... kait siihen perjaatteessa vois saadakkin kun onhan siinä ABS-jarrut niin tarttis vaan olla oma ohjaus yksikkö luistonestolle? emt. miten toi sitten käytännössä toimii...
ite suosin kaasujalan rajoitusta liukkailla...
ABS:t ei riitä, putket ja pumppu menee uusiksi silti.
Vakio ABS on 3-kanavainen, eli rajoittaa takapyöriä yhdessä, ASC-T:n yksikkö on 4-kanavainen, eli osaa rajoittaa takapyöriä erikseen...
hyvä se on to asc+t. ainaki 325i:ssä ku oli nii pysty hyvin ohittelemaan myös tosi liukkaalla eikä tarvinnu pelätä että heittää perää vaikka kaasu pohjassa koko ajan . yleensä kuitenki oli off asennossa
hyvä se on to asc+t. ainaki 325i:ssä ku oli nii pysty hyvin ohittelemaan myös tosi liukkaalla eikä tarvinnu pelätä että heittää perää vaikka kaasu pohjassa koko ajan . yleensä kuitenki oli off asennossa
Taisi olla off-asennossa silloin kun karkasi metsähallituksen puolelle?
Terve! Voisiko olla mahollista että lukkoperättömässä E36 voisi olla jonkusortin lukkoperä (sähkölukko tms) Vain luistoneston ollessa päällä? Ainakin omassa -97 vuoden yksilössä tuntuisi, että kummatkin pyörät sutivat luistonestoa vasten aina mikä helpottaa myös valtavasti jumipaikoissa. Mutta autossa ei kitkalukkoa tms muuten.
Entä, jos tällaista esiintyy, niin olisiko viisaita ajatuksia moisen ohittamiseen,niin että lukko kuitenkin säilyisi
Saattaa kyllä olla ihan tuulesta temmattu ajatus mutta alkoipahan vaan itämään
Terve! Voisiko olla mahollista että lukkoperättömässä E36 voisi olla jonkusortin lukkoperä (sähkölukko tms) Vain luistoneston ollessa päällä? Ainakin omassa -97 vuoden yksilössä tuntuisi, että kummatkin pyörät sutivat luistonestoa vasten aina mikä helpottaa myös valtavasti jumipaikoissa. Mutta autossa ei kitkalukkoa tms muuten.
Entä, jos tällaista esiintyy, niin olisiko viisaita ajatuksia moisen ohittamiseen,niin että lukko kuitenkin säilyisi
Saattaa kyllä olla ihan tuulesta temmattu ajatus mutta alkoipahan vaan itämään
asc+t jarruttelee sutivaa pyörää, voi jossain tilanteessa tuntua vähän lukkoperältä. Ei siellä muuta lukkoa oo.
Itselläni on autossa lisävarusteena otettu asc-T Luiston esto. Mutta Moottorin johtosarja tiesti vaihdettu kun siellä heiluu se töpseli irtinäisenä ja vaijeri vapaana. Joten mihin kohtaan tuo vaijeri kuuluisi laittaa ja että riittääköhän uuden 325i jossa ascT luistonesto johtosarjan vaihto?
E39 M5 Titansilber<------ F11 530D Spacegray E36 323i M-sport Med Hölsteri
Ex :E61 525D Lci Carboni
Ex :E34 M5 3.6 Macaoblau metallic
Ex :E61 530XD Monacoblau<------
Ex: E39 530D individual Carbon/Cinnamon
Ex: E34 540 6-Gang Mtech<------
Itselläni on autossa lisävarusteena otettu asc-T Luiston esto. Mutta Moottorin johtosarja tiesti vaihdettu kun siellä heiluu se töpseli irtinäisenä ja vaijeri vapaana. Joten mihin kohtaan tuo vaijeri kuuluisi laittaa ja että riittääköhän uuden 325i jossa ascT luistonesto johtosarjan vaihto?
Vaijeri kääntelee ennen kaasuläppää olevaa kuristusläppää, joka on siis normaalisti auki mutta tarpeen mukaan rajoittaa tehoa.
Onko sulla koko läppää siellä?
Comment