Hommanahan ei voi olla simppelimpää:
Kiinnityspultti irti => anturi pois kolosta => liitin irti => uusi paikalleen.
MUTTA, kun homma alkaa mennä päin persettä niin se menee kanssa!
1. Kiinnityspultti katkesi avatessa (vaikka rost-offia annettu reilusti)
2. ABS-anturi aivan saata..sti kiinni kolossaan. => papukaijoilla repimistä + ruuvarilla takomista. => ABS-anturi paskaksi ja anturipää jäi koloonsa.
Onko muille käynyt vastaavaa?
Ajatellen, että ei viittis irrottaa koko napaa / vaihtaa laakeria moisen takia. Kestäiskö anturiin tehty esim. 10mm kierre sen verran, että sais kohtisuoralla vedolla revittyä anturia irti kolostaan, jotta uuden saisi asennettua?
Muita hyviä ideoita?
Kiinnityspultti irti => anturi pois kolosta => liitin irti => uusi paikalleen.
MUTTA, kun homma alkaa mennä päin persettä niin se menee kanssa!
1. Kiinnityspultti katkesi avatessa (vaikka rost-offia annettu reilusti)
2. ABS-anturi aivan saata..sti kiinni kolossaan. => papukaijoilla repimistä + ruuvarilla takomista. => ABS-anturi paskaksi ja anturipää jäi koloonsa.
Onko muille käynyt vastaavaa?
Ajatellen, että ei viittis irrottaa koko napaa / vaihtaa laakeria moisen takia. Kestäiskö anturiin tehty esim. 10mm kierre sen verran, että sais kohtisuoralla vedolla revittyä anturia irti kolostaan, jotta uuden saisi asennettua?
Muita hyviä ideoita?
Comment