......
							
						
					......
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Kuullostaa vähintäänkin mielenkiintoiselta...  
 
 Jos koko kierre on pissapojasta/pyyhkijöistä lähtösin kannattaa varmaan aloittaa vikakartoitus niistä. Koitat ensin ottaa töpselit irti pissapojan pumpuista, sen jälkeen pyyhkijänmoottorista ja jos vielä polttaa sulakkeita siirryt johtosarjoihin, voi olla jossain kohtaa sulanu piuhat yhteen ja siks polttaa nyt vähä kaikkia sulakkeita. Tällä sektorilla sen vian aiheuttajan on oltava, tosin tuo vasen takavalo vähän sekoittaa pakkaa... Onko se valo kokonaan pimeä vai pelkkä ajovalo ei toimi?? Luulen että tuo takavalo on kyllä oma juttunsa eikä liity tähän muuhun, mutta mene ja tiedä... Onko se valo kokonaan pimeä vai pelkkä ajovalo ei toimi?? Luulen että tuo takavalo on kyllä oma juttunsa eikä liity tähän muuhun, mutta mene ja tiedä... 530d GT F07 2010 530d GT F07 2010
 325i E30 Cabriolet 1987
 
 Ex.316i E30 coupe 1987, 325i E36 sedan 1991, 325iA E36 coupe 1993, 328i E36 coupe 1995, 330dA E46 Touring M-sport 2002, 330d E46 Touring M-sport 2004, 530d E61 Touring 2004, 730dA E38 sedan 1999, 740dA E38 sedan 2000, 530dA E61 Touring M-sport 2004, 730dA E65 2004, 328i E36 coupe M-sport 1996, X5 E70 2007
 
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 mulla oli kerran e34 samanmoista ongelmaa ja silloin oli päävirtasulake melkein poikki. tarkista se.
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Päävirtasulake? Mistähän mahtaa löytyä?Originally posted by bimmerfanaticmulla oli kerran e34 samanmoista ongelmaa ja silloin oli päävirtasulake melkein poikki. tarkista se.
 Mulla on suomenkieliset sulakekaaviot, mutta ei löydy päävirtasulaketta  
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Ei muuta ku yleismittari käteen ja piipille ja sit käyt läpi noi kaikki mikä aiheuttaa sulakkeen kärähtäminen, helpoin ja nopein tapa on ottaa liittimet joka vehkeestä irti ja siitä mitata onko + ja - virta yhdessä, jos niin, niin vika on siinä. Jos ei niin saattaa olla jopa pissapojan moottori yms. joka on palanu ja se yrittää sitä virtaa sille antaa pyörittämiseen mutta jos palanut niin ei pyöri ja sen takia "rasittaa" sulakkeen jonka seuraus on NAPSOriginally posted by mika68Vika alkoi, kun pissapoika lakkasi toimimasta. sulake nro 14 oli palanut. Uusi sulake(15A) tilalle ja toimi 5 sekunttia ja taas paloi.
 Pyyhkijät kuitenkin toimivat silloin. Kummallista tässä on se, että sulake nro 14 on sähköikkunoiden sulake  
 Sitten tilalle 30A sulake mikä on oikea amppeerimäärä kannessa olevan tarran mukaan!
 Seurauksena, että sulake nro 14 sekä nro 3 paloivat. Ja nro 3 on ajovalojen pesu/pyyhintä joita kyseisessä autossa ei edes ole  
 Tämän operaation saldona oli että pissapoika,vasen takavalo(ei auta uusi polttimo) ja pyyhkijät eivät toimi  
 
 Vittu: , tämä rupeaa muistuttamaan naisen ajatusmaailmaa; siitä ei ota kukaan selvää , tämä rupeaa muistuttamaan naisen ajatusmaailmaa; siitä ei ota kukaan selvää  
 
 Tässäkohtaa loppuu kyllä maalaisjärki 
 Mistähän lähtisi ongelmaa purkamaan?
 Mahtaako vikakoodin luku kertoa tuollaisia sähkövikoja? Tai sit yksinkertaisesti relee päässy jotenki ihmeellisesti hajoamaan että on positiivi ja negatiivi virta yhdessä. Tai sit yksinkertaisesti relee päässy jotenki ihmeellisesti hajoamaan että on positiivi ja negatiivi virta yhdessä.
 2 litran ohc turbo, 3/4 puhaltimella sierra jättää sen!
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Originally posted by mika68Päävirtasulake? Mistähän mahtaa löytyä?
 Mulla on suomenkieliset sulakekaaviot, mutta ei löydy päävirtasulaketta 
 jaa-a sitä en osaa sanoa mut luulis et löytyy jostain akulta lähtevästä kaapelista. ainakin näin oli e34:ssa mut ei oo viel tullu samaa ongelmaa e36:seen. toivottavasti huru-ukko näkee tän postauksen kun sillähän taitaa olla aika paljon kokemusta e36:sta. ainakin näin oli e34:ssa mut ei oo viel tullu samaa ongelmaa e36:seen. toivottavasti huru-ukko näkee tän postauksen kun sillähän taitaa olla aika paljon kokemusta e36:sta.  
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Oma veikkaus on että E36:ssa ei mitään päävirtasulakkeita ole vaan kaapeli kulkee suoraan takaluukusta kynnyskoteloa pitkin konetilaan. Ainakaan ei ole itselle koskaan tullut vastaan vaikka noista omista 36:sista oon sisustaakin purkanut ja hifeille piuhoja vetänyt...530d GT F07 2010
 325i E30 Cabriolet 1987
 
 Ex.316i E30 coupe 1987, 325i E36 sedan 1991, 325iA E36 coupe 1993, 328i E36 coupe 1995, 330dA E46 Touring M-sport 2002, 330d E46 Touring M-sport 2004, 530d E61 Touring 2004, 730dA E38 sedan 1999, 740dA E38 sedan 2000, 530dA E61 Touring M-sport 2004, 730dA E65 2004, 328i E36 coupe M-sport 1996, X5 E70 2007
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Originally posted by mika68Vika alkoi, kun pissapoika lakkasi toimimasta. sulake nro 14 oli palanut. Uusi sulake(15A) tilalle ja toimi 5 sekunttia ja taas paloi.
 Pyyhkijät kuitenkin toimivat silloin. Kummallista tässä on se, että sulake nro 14 on sähköikkunoiden sulake  
 Sitten tilalle 30A sulake mikä on oikea amppeerimäärä kannessa olevan tarran mukaan!
 Seurauksena, että sulake nro 14 sekä nro 3 paloivat. Ja nro 3 on ajovalojen pesu/pyyhintä joita kyseisessä autossa ei edes ole  
 Tämän operaation saldona oli että pissapoika,vasen takavalo(ei auta uusi polttimo) ja pyyhkijät eivät toimi  
 
 Vittu: , tämä rupeaa muistuttamaan naisen ajatusmaailmaa; siitä ei ota kukaan selvää , tämä rupeaa muistuttamaan naisen ajatusmaailmaa; siitä ei ota kukaan selvää  
 
 Tässäkohtaa loppuu kyllä maalaisjärki 
 Mistähän lähtisi ongelmaa purkamaan?
 Mahtaako vikakoodin luku kertoa tuollaisia sähkövikoja?
 Muutenpa en osaa auttaa, mutta kun itellä ei meinannu parkkivalot toimia kun poltti sulakkeita, vikana oli kuuluisa takakontin johtosarja. En tiedä voiko se noita muita vikoja aiheuttaa, mutta jos sitä johtosarjaa ei ole korjattu niin rikki se on kumminkin  
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Hups  
 Tulkintavirhe noissa sulakkeiden numeroissa!
 Sulakkeen alla olevat numerot ovat joka rivissä ykkösestä eteenpäin!
 Eli rasian kannessa oikeat numerot  
 Eli sulake mikä ensiksi paloi on numero 44:
 -pesun/pyyhinnän ohjainmoduli
 -hansikaslokeron valo
 -audiolaite
 -hälyytysjärjestelmä
 
 Jälkimmäisenä kärähtänyt numero 33:
 -sivu/takavalot vasen puoli
 -konepellin valo
 -sisävalot
 -latauspistoke
 -hälytinjärjestelmä
 -puhelin
 -ovilukonlämmitin
 
 Nyt näyttää jo vähän järkevämmältä, mutta edelleen vika selvittämättä  
 Comment
 
  
							
						
Comment