-97 323iA (114tkm) jurmuttaa/ulisee varsinkin matalilla alle 100 km/h nopeuksilla. Metroauto totesi äänen kuuluvan perästä (ymmärsinkö oikein, että virallinen nimi on tasauspyörästö?) => perä pitäisi kuulemma vaihtaa. Olivat jo löytäneet käytetyn osan tilalle sopivilla välityksillä (2,93) 700 € + rahti + työtä 2,5 h = yht n. 950 €.
Mitä asiantuntijat olette Metroauton ehdotuksesta mieltä?
1. Voisiko pelkällä öljyn vaihdolla selvitä (olettaen, että nyt oljyä päässy vuotamaan ja perä kuivilla)?
2. Kannattaako 700 € hintasta käytettyä laittaa tilalle, jos uudenkin saa 1100 eurolla? En tiedä käytetyn osan kilsoja. Nyt olis toki otollinen tilanne hankkia lukollinen perä - taitaa vaan olla pirun hankala löytää.
3. Pitääkö tän ongelman myötä huolestua ostamani auton kilsojen todellisuudesta?
Muuten kärry on mainiossa kunnossa ja tuoreena BMW kuskina todettava, että pirun hyvä ajaa!
Mitä asiantuntijat olette Metroauton ehdotuksesta mieltä?
1. Voisiko pelkällä öljyn vaihdolla selvitä (olettaen, että nyt oljyä päässy vuotamaan ja perä kuivilla)?
2. Kannattaako 700 € hintasta käytettyä laittaa tilalle, jos uudenkin saa 1100 eurolla? En tiedä käytetyn osan kilsoja. Nyt olis toki otollinen tilanne hankkia lukollinen perä - taitaa vaan olla pirun hankala löytää.
3. Pitääkö tän ongelman myötä huolestua ostamani auton kilsojen todellisuudesta?
Muuten kärry on mainiossa kunnossa ja tuoreena BMW kuskina todettava, että pirun hyvä ajaa!
Comment