Originally posted by jengstro
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 vapinaa etupäässä
Collapse
X
-
Originally posted by GonzalezRaidetankojen sisäpään nivelet näkyy tuossa kuvassa, esim. kuskin puolen nivel on numeron 4 vieressä oleva "mötikkä" ja nämähän siis tulevat raidetankojen mukana eikä saa erikseen vaihdettua, raidetangot kokonaisuudessaan ovat kokoonpanot 5 ja 6---> http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=BG11&mospid=47431&btnr=32_0630& hg=32&fg=25F11 535dX LCI
Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...
Comment
-
-
Mikalkai: Jos käsillä vääntelet renkaita/tankoja, tuntuuko toi väljyys selvästi?. Omassa on hiukan ongelmaa kun missään ei tunnu olevan väljyyttä.
Mä ajattelin tän ongelman kanssa siirtyä todella extreme-vaihtoehtoihin, mulla on tossa yks "wanha" webbicamera... vedän sen ilmastointiteipillä etulokasuojan sisään johonkin kiinni... vedän usbi-piuhan läppäriin apukuskin puolelle. Ja eikun videoimaan, saas nähdä saako kuvasta selvää. Täytyy kokeilla, ei oo iso vaiva.
Originally posted by Ha2Osaisitko selittää tätä toimenpidettä jotenkin tarkemmin? Siis sillain, että hölmömpikin ymmärtää. Tai löytäisitkö ETK:sta sen pultin jota kiristitte. Tein omasta autostani prikulleen samanlaisen löydöksen. Jos tuo auttaa niin ei tarttis vielä ostaa uutta hammastankoa.
Comment
-
-
Originally posted by jengstroSe pultti oli hammastangon yläpuolella, ohjaustangon vieressä... hylsy mahtuu just koloon (muutenkin hiukan ahdas paikka). Tota pulttia ei oikein voi kiristää kovinkaan paljon -> ohjaus tulee jäykäksi ja ei keskitä enää kunnolla, mulla toi oli vähän liaankin löysä alunperin. Mikä fakin ETK?
Fakin ETK = http://www.realoem.com
Näkyykö se pultti tuossa?
Tai tuossa?
Tai jopa tässä?E61 525d LCI
Comment
-
-
Näkyykö se pultti tuossa?
Tai tuossa?
Tai jopa tässä?[/QUOTE]
Otin pari kuvaa, outoa.. pultti ei näy OEM sivuilla?
Comment
-
-
Originally posted by mikalkaijengstro: Jep. Kyllä mulla tuntuu välys renkaassa kun sitä heiluttelee. En vain ymmärrä miksi ne huollossa olivat vaihtamassa koko hemmetin hammastankoa tuon takia. Pitää koittaa ensin jos se tuolla hammastangon sisäpäällä korjaantuu.
Asensin ton webbicameran pyöräkotelin sisään, ei siitä kyllä mitään irti saa.. pitäis olla parempi kamera.. anyways, hauska shotti jos jotain kiinnostaa
Yritin demota tossa kaverille tota ratin värinää / jurinaa.. outoa, yhtäkkiä sitä ongelmaa ei ole. Nyt kävin tossa pienellä lenkillä uudestaan, ratti ei värise enää oikeestaan ollenkaan.. outoa, mutta positiivista
Rupeeko uudet Nankangit sopeutumaan uuteen ympäristöön paremmin?
[edit]
Jos ottaa pikkuset irtiotot tonne 200km/h... ja palaa takasin 90-110km/h vapina on kadoksissa lähes täysin. Heti ensimmäisen 5 minuutin aikana toi on voimakkaimmillaan... hmm.. laakeri lämpee, rengas lämpee?Last edited by jengstro; 17-09-2006, 16:22.
Comment
-
-
Vapinaa
Joo itellä on kanssa outoa vapinaa ratissa 325 E36 mallissa :think, 60-90 vauhissa ratti väpättää tuntuvasti, mutta ratti ei vapise kuitenkaa enää 100-> eikä alle 60 vauhis? mikä lie vikana?When it comes to carbon footprint, bigger is better.
E39 530D M-sport manu 405/780 #mörkö#
ex: Taxi E30 M50B25 turbo: 393/480...
Comment
-
-
Originally posted by Jussi90 View PostJoo itellä on kanssa outoa vapinaa ratissa 325 E36 mallissa :think, 60-90 vauhissa ratti väpättää tuntuvasti, mutta ratti ei vapise kuitenkaa enää 100-> eikä alle 60 vauhis? mikä lie vikana?
Itellä tärrää ratti 70kmh:ssa hiukan, ja 100kmh:sta jarruttaessa. Syynä etutukivarren löysät/väljät takapuslat.DUCATI 1098 RACING EVO
Comment
-
-
Yksi mahdollisuus on jumiutunut jarrumäntä.
Selviää ajamalla kylmällä autolla 1 km jarruttelematta, käkkärillä pysäytys. Räkäisy levyyn, jos sihisee on jumissa.
Aiheuttaa erittäin stokastisia ja kummallisia värinöitä, ja kierona vaihdetut jarrulevut voisi viitata tähän.
T AVe60 550iA - e32 730iA - Freude am Fahren
Comment
-
Comment