Minkälainen operaatio on tuo venttiilikopan tiivisteen vaihto? Ei ole tämmöisiin koneisiin tarvinnut ennen kajota. Eli onnistuuko itse? Autojen ja moottorien kanssa olen sinut mutta tuota taideteosta ei ihan tosta vaan itse 'uskalla' räjäyttää auki.
Vinkkinä itse ajelen ooppeleilla joten konepelti on enemmän auki kuin kiinni omassa ajopelissä
Mulla teki samaa sontaa, topiceista löytyy varmaan jaappausta asian tiimoilta. Mulle tehtiin prommin päivitys ja vehkeet pelaa ku mitään ei ois koskaan ollutkaan vikaa.
Minkälainen operaatio on tuo venttiilikopan tiivisteen vaihto? Ei ole tämmöisiin koneisiin tarvinnut ennen kajota. Eli onnistuuko itse? Autojen ja moottorien kanssa olen sinut mutta tuota taideteosta ei ihan tosta vaan itse 'uskalla' räjäyttää auki.
Vinkkinä itse ajelen ooppeleilla joten konepelti on enemmän auki kuin kiinni omassa ajopelissä
Edit: Pistetään vielä ooppelibingolappu mukaan kerran ko. merkki tuli mainituksi, tuliko pysty- vai vaakabingo? :lol:
Kiitti ohjeesta! Täytyy ens vkl katella tarkemmin.
P.S. Ei tullu bingoa vielä mistään kohtaa...lähellä ollaan. No, eipä onneks tommosessa vanhemmassa ooppelissa ihan niin paljon ole vikoja. Kokemusta on kyllä uudempien jakohihnojen sun muiden juttujen kans mutta nää vanhat käy kuin kello...
vois olla vika myös siinä anturissa mikä on alahihnapyörän hammastusta vasten... jos likainen tai johdon eriste rikki ja ottaa silloin tällöin runkoon kiinni... kaverin bemussa oli tuollanen vika kun ryki ja paukku...
No ne nyt tarkisteli Lohjalla Tynninharjun Autohuollossa että se happianturi on sökö. Täytyy sanoa broidille että tökkäävät sit kans töpsölin kiinni kun se anturi on vaihdettu ja kunnon koeajo myös.
Mites muuten, kannattaisko tarkistaa sit myös saastepäästöt? Eli mitä katti tykkää jos sieltä tulee tulta ja tulikiveä putkesta? Eikös tuo pakosarjassa paukkuminen ole aika haitallista nimenomaan katille?
Eli jos ne vaihtaa sen anturin niin sitten diagnostiikat taas tarkkailuun, päästöjen mittaus ja kymmenen kilsan koeajo että kuulee paukkuuko putkessa vielä?
No nyt on ongelmat toistaiseksi ratkaistu... Ilmamäärämittari (vaimikäsenytoli) vaihdettiin vielä tänään ja nyt loppui sitten nykiminen ja paukkuminen.
Lohjan Laatuautolle kaunis kiitos ERITTÄIN hyvin hoidetusta auton jälkihoidosta. Osia meni suurinpiirtein 600 euron edestä + työt + diagnostiikkatarkistukset eikä lainkaan kustannuksia ostajalle. Tiedän tapauksia, joissa hommat eivät ole ihan näin kivuttomasti toimineet. Veikkaanpa, että broidi saattaa ostaa myös seuraavan autonsa Laatuautoista kuten myös minäkin (mutta en BMW:tä )
48 kpl! eli pitää alkaa vian hakuun kotikonstein. Mikä oli huru-ukon mallikkokeinot veden imaisuun?
Onhan tuo kova hinta kun niitä pitää ostaa varmuudeksi 6kpl :lol: , mutta maksaa ne muidenkin autojen osat, meinaan kaveri osti uudet alkuperäiset tulpanjohdot sen toiota korollaan ja ne maksoi 140€... :shock:
sigpic
Originally Posted by jari kihlman "BMW:n E39 on laadukkaimpia BMW:n malleja, joita tehtaalta on koskaan ulos rullannut", se pitää kyllä paikkaansa.
Mites muuten puolien vaihto tapahtuu (M50b25) , eli meneekö se ihan suoraan niin että aluksi tottakai se muovinen suoja pois. Sitten vain puoliin menevät johdot ja sen jälkeen mutterit sekä maadoitukset? ja pitääkö tehdä jotain "nollauksia" ennenkuin kokeilee, eli jos on mennyt vaikka johonkin vika tilaan yms...akunkenkä vaikka tunniksi irti tai vastaavaa? :think
Comment