Kiitos tiedoista. Eli bensa & diesel menevät näissä E46 320i käsikädessä, kuten heppojen mukaan olisi odotettavissakin. Ikävää vain, että toinen kuluttaa pari litraa enemmän kuin toinen satasella....
E46 318i (115hv) muuten kiihtyy hieman nopeammin (0.6sek) sataseen ja kulkeekin vain 1km/h vähemmän huippuja kuin E46 320i (150hv). Mihinköhän BMW-insinöörit ovat 320i kohdalla hukanneet ne 35hv, kun vähemmällekin saa samat (jopa paremmat) tulokset? :think
Kiitos tiedoista. Eli bensa & diesel menevät näissä E46 320i käsikädessä, kuten heppojen mukaan olisi odotettavissakin. Ikävää vain, että toinen kuluttaa pari litraa enemmän kuin toinen satasella....
E46 318i (115hv) muuten kiihtyy hieman nopeammin (0.6sek) sataseen ja kulkeekin vain 1km/h vähemmän huippuja kuin E46 320i (150hv). Mihinköhän BMW-insinöörit ovat 320i kohdalla hukanneet ne 35hv, kun vähemmällekin saa samat (jopa paremmat) tulokset? :think
Liekkös välityksistä kiinni juuri tuo 0-100 aika? Ei nimittäin mene minunkaan järkeen tuo 318i:n kiihtyvyys suhteessa 320i:hin.
Omastani olen useamman kerran kellottanut 8,7sec 0-100 tehtaan ilmoittaman 8,9sec sijaan. huiput ovat tasan tehtaan ilmoittaman 216km/h
Onkohan muilla poikkeavia havaintoja tehtaan ilmoittamiin arvoihin?? puhutaan kiihtyvyydestä 0-100.
Niin voisi äkkiseltään kuvitella välityksistä johtuvan mutta kun huiputkin on samat, 216km/h vs 217km/h?
Bensa E46 320i (150hv malli) tuskin kukaan saa alle luvatun 9.9sek kiihtymään...
Niin tosiaan:think ei 0-100 kiihdytyksessä kummassakaan tapauksessa käytetä ainakaan 3.vaihdetta? vai miten olikaan??.
Liekkö sitten tehoalue optimaalisempi tossa 318i:n moottorissa --> ylävireämpi kuin "alavääntävä" 320i. Kun 0-100 vedoissa vähemmän vedätetään alakierroksilla..
Comment