Sain eräässä vaihtokaupassa tuommosen -92 coupen. Mistä alkaisin etsimään vikaa kun 2000-4500rpm:n välillä vedot kateissa? Sekkarilla mitattua 0-100km/h n. 14s (manuaali).
Haulla en äkkisiltään löytänyt mitään ja bemareista ei kokemuksia. Mutta jotain vikaa on, koska olen aikasemmin ajanut vastaavalla ja oli selvästi ripeämpi. Käyntiääni on ihan normaalin kuuloinen ja käy paikallaan kaasutellessa hyvin. Mutta kiihdyttäessä kerää kierroksia tosi hitaasti.
Sitten toinen tyhmä kysymys: Auto on kuulemma huollettu liikkeessä ennen minulle tuloa. Jäähdytinneste on lämpimälläkin koneella selvästi alle sen viivan (lukee galt, tms.). Onko tuo tarkoituksella jätetty noin vajaaksi jonkun syyn/vian takia? Oon ajanut n. 1000km ja neste ei ole vajunnut tuosta enää, lämmöt nousee tasan puoleen väliin ajossa. Onko sama mitä jäähdytinnestettä laittaa (tietääkseni paria tyyppiä on)?
Ilmansuodatin oli huollossa vaihdettu (tarkistin ja uusi oli), myös öljyt ja tulpat kuitin mukaan uusittu.
Haulla en äkkisiltään löytänyt mitään ja bemareista ei kokemuksia. Mutta jotain vikaa on, koska olen aikasemmin ajanut vastaavalla ja oli selvästi ripeämpi. Käyntiääni on ihan normaalin kuuloinen ja käy paikallaan kaasutellessa hyvin. Mutta kiihdyttäessä kerää kierroksia tosi hitaasti.
Sitten toinen tyhmä kysymys: Auto on kuulemma huollettu liikkeessä ennen minulle tuloa. Jäähdytinneste on lämpimälläkin koneella selvästi alle sen viivan (lukee galt, tms.). Onko tuo tarkoituksella jätetty noin vajaaksi jonkun syyn/vian takia? Oon ajanut n. 1000km ja neste ei ole vajunnut tuosta enää, lämmöt nousee tasan puoleen väliin ajossa. Onko sama mitä jäähdytinnestettä laittaa (tietääkseni paria tyyppiä on)?
Ilmansuodatin oli huollossa vaihdettu (tarkistin ja uusi oli), myös öljyt ja tulpat kuitin mukaan uusittu.
Comment