Mittaristoni teki jo normi temppuja (nollille ja kaikki varoitusvalot päälle, kerran jäi mittarit siihen asentoon missä sillä hetkellä olivat) ostaesani sen Saksasta kuukausi takaperin. Olisin ostanut jo silloin uuden mittariston paikallisesta myymälästä, mutta toimitusaika ei sopinut omiin matkasuunnitelmiin. Tänään teki temput ekaa kertaa Suomessa, mutta nyt poikkeuksena nopeusmittari jäi toimimaan joskin se näytti 20 km/h liikaa. KM lukeman kohdalla oli myös pppppp. Sammutuksen ja lintsillä käynnin välissä auto oli kuitenkin tokeentunut, mutta "joku" oli käynyt ajamassa sillä reilut 650 000 km 4 tunnissa (sika nopea 328 n. 160000/h). Ja nyt mittarissa on siis reilut 780 tuhatta ja tasaisesti lisääntyi kun ajoin Porvoota kohti????
Auton ensimmäinen ja ainoa omistaja Saksassa on ollut vuonna -37 syntynyt Ursula joka varmaan on ruuvannut mittaria ja ajanut siis itse sillä n.80 tkm vuoteen ja nyt se paljastui vai voisiko vika kuitenkin olla taas muualla kun huoltotositteet ja katsastuskuitit osoittavat, että sillä on todellakin ajettu vain se reilu 12 tkm vuodessa. Ja autohan on E36 328 cabrio -95.
Joo olen lukenut ja käyttänyt searchia, mutta onko näin monimuotoisia murheita ollut vielä kellään ja miten ne on ehkä ratkaistu muuten kuin mittaristoa vaihtamalla? Ja mikä paikka osaisi ongelman ratkaista pääkaupunki seudulla?
Auton ensimmäinen ja ainoa omistaja Saksassa on ollut vuonna -37 syntynyt Ursula joka varmaan on ruuvannut mittaria ja ajanut siis itse sillä n.80 tkm vuoteen ja nyt se paljastui vai voisiko vika kuitenkin olla taas muualla kun huoltotositteet ja katsastuskuitit osoittavat, että sillä on todellakin ajettu vain se reilu 12 tkm vuodessa. Ja autohan on E36 328 cabrio -95.
Joo olen lukenut ja käyttänyt searchia, mutta onko näin monimuotoisia murheita ollut vielä kellään ja miten ne on ehkä ratkaistu muuten kuin mittaristoa vaihtamalla? Ja mikä paikka osaisi ongelman ratkaista pääkaupunki seudulla?
Comment