Announcement

Collapse
No announcement yet.

E36 318Ti "jurraa" kääntäessä oikealle

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Lopaka
    Bimmer Fanatic
    • Jun 2005
    • 406

    #16
    Originally posted by intfreak View Post
    Omassa Ti:ssä oli kolinaa/jurinaa oikealle käännettäessä. Vaihdoin pyöränlaakerin, ei apua. Korjaamolla sanoivat, että moottorin tukikumit oli loppu ja käännöksessä kone osui vakaajatankoon tai vastaavaa, en enää muista tarkalleen. Uudet tukikumit paikalle ja jurinat loppui siihen. Jotain 120t saksan kilometriä mittarissa silloin.
    Noniin tämä voisi kuullostaa jo mahdolliselta!

    Kiitoksia! Paljonkos tuli kyseiselle operaatiolle hintaa?

    Comment

    • intfreak
      Bimmer Enthusiast
      • May 2003
      • 2966
      • Uusikaupunni

      #17
      Originally posted by Lopaka View Post
      Noniin tämä voisi kuullostaa jo mahdolliselta!

      Kiitoksia! Paljonkos tuli kyseiselle operaatiolle hintaa?
      Motonetistä 2x
      316/318 E36 Moottorin kumityyny v/o (M40--M44 moott). . . . 18-2106 44.50
      työn hintaa en muista.
      N62 Money Spender Club

      Comment

      • KRÄKÄ
        Newbiemmer
        • Aug 2006
        • 25

        #18
        Originally posted by Lopaka View Post
        Jos se nyt tuo pumppu olisi, joka tuon äänen aiheuttaa niin paljonko sen vaihto maksaisi? Luulisi vaan, että pitäisi sitä ääntä molempiin suuntiin kääntäessä...
        Sen pumpun hinta oli muistaakseni jotain 350 egen paikkeilla ja vanha pitäis antaa vaihdossa + työ päälle. Nii se mullaki piti aluksi ääntä vain toiseen suuntaan ja tais olla kans oikeelle kääntäessä. Ajelet muutaman kuukauden ni jurnuttaa kummasti molempii suuntiin kääntäessä. Voipi olla mitä kovempaa ajat sitä kovemmalla rasituksella pumppu on.

        Comment

        • GOOFY
          Bimmer Enthusiast
          • Sep 2005
          • 4139
          • .

          #19
          eli otat sen ohjaus tehostimen hihnan pois ja käyt nakkaamassa lenkin sillä kuten jo ekassa vastauksessa kerroin...
          E30 316 -85. (OO==[][]==OO) E30 316 -87.

          Comment

          • ÄM
            Newbiemmer
            • Sep 2002
            • 14
            • Helsinki

            #20
            Originally posted by GOOFY View Post
            eli otat sen ohjaus tehostimen hihnan pois ja käyt nakkaamassa lenkin sillä kuten jo ekassa vastauksessa kerroin...
            En paljon suosittele ajelemaan ilman OT:n hihnaa 318 ti:llä, tai sen jälkeen ei jurise enää mistään. On nimittäin moniurahihnalla, ja sen poistamalla saa poistettua pari aika tärkeää apu-laitetta toiminnasta.
            Ja noi kuvailemasi oireet ei kuulosta OT:n ongelmilta.

            Comment

            • GOOFY
              Bimmer Enthusiast
              • Sep 2005
              • 4139
              • .

              #21
              Originally posted by ÄM View Post
              En paljon suosittele ajelemaan ilman OT:n hihnaa 318 ti:llä, tai sen jälkeen ei jurise enää mistään. On nimittäin moniurahihnalla, ja sen poistamalla saa poistettua pari aika tärkeää apu-laitetta toiminnasta.
              Ja noi kuvailemasi oireet ei kuulosta OT:n ongelmilta.
              no mitä niin tärkeetä se pyörittää samalla... kylläkai sillä nyt ilman laturia ajaa vähän aikaa ja kylmällä koneella ilman vesipumppenia...:think ehkä... ei kai se hihnan katkeaminen täydessä vauhdissa mitään riko...?
              E30 316 -85. (OO==[][]==OO) E30 316 -87.

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎