Announcement

Collapse
No announcement yet.

e36 320

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dsk
    Bimmer Fanatic
    • Jun 2006
    • 279
    • eurajoki/pori

    e36 320

    .. taas kaivataan hyviä ja kalliita neuvojanne

    kun lähtee kihdyttämään niin jossain n.3-4 tuhannen kiekan kohtaa pätkäsee ja jatkaa sen jälkeen kiihtymistä ihan hyvin/normaalisti...



    ja sit ko ajaa tasasta noin 100km/h ni välil pätkähtää..? missä vaiva? (HC päästöt todettu korkeiksi päästö mittauksissa, eli epä taydellinen palaminen kuulemma nostaa noi arvot...) oiskohan tollakin jotain yhteyttä asiaan???
    kyllähän mie näkisit et se on laitettava letutsulamaan, ni kyl se siit sit virkoo..



    DSK c.c
  • jam75
    Bimmer Fanatic
    • Aug 2003
    • 654
    • Tornio

    #2
    Originally posted by dsk View Post
    .. taas kaivataan hyviä ja kalliita neuvojanne

    kun lähtee kihdyttämään niin jossain n.3-4 tuhannen kiekan kohtaa pätkäsee ja jatkaa sen jälkeen kiihtymistä ihan hyvin/normaalisti...



    ja sit ko ajaa tasasta noin 100km/h ni välil pätkähtää..? missä vaiva? (HC päästöt todettu korkeiksi päästö mittauksissa, eli epä taydellinen palaminen kuulemma nostaa noi arvot...) oiskohan tollakin jotain yhteyttä asiaan???
    Onko lambdasta mitään herjoja vikalistassa?

    Comment

    • :: 325i ::
      Newbiemmer
      • Apr 2003
      • 25
      • Lahti

      #3
      Itellä lähes sama vaiva, lusikka pohjaan kiihdytyksissä nykäsee 3-4 tonnissa. Käytin leimalla tanään ja kaikki arvot oli hyvät, paitsi joutokäynnillä HC oli 287ppm. Ja reilulla 2000kier/min tippu 40:een. Muuten auto pelaa loistavasti. Omalla kohalla vaikkuttais et lambdassa vois olla vika. Maanantaina sit näkee oliko vika siinä vai jossain muussa.

      Comment

      • dsk
        Bimmer Fanatic
        • Jun 2006
        • 279
        • eurajoki/pori

        #4
        Originally posted by :: 325i :: View Post
        Itellä lähes sama vaiva, lusikka pohjaan kiihdytyksissä nykäsee 3-4 tonnissa. Käytin leimalla tanään ja kaikki arvot oli hyvät, paitsi joutokäynnillä HC oli 287ppm. Ja reilulla 2000kier/min tippu 40:een. Muuten auto pelaa loistavasti. Omalla kohalla vaikkuttais et lambdassa vois olla vika. Maanantaina sit näkee oliko vika siinä vai jossain muussa.
        joo saman tason hc oli tyhjäkäynnillä... ja kierroksilla tippuu arvot.

        en ole käyttänyt vikakoodien luvussa..
        kyllähän mie näkisit et se on laitettava letutsulamaan, ni kyl se siit sit virkoo..



        DSK c.c

        Comment

        • :: 325i ::
          Newbiemmer
          • Apr 2003
          • 25
          • Lahti

          #5
          Nyt on lambda vaihettu ja siinähän se vika oli. Tyhjäkäynnillä HC=4ppm ja 2500kier/min=14ppm. Samalla tyhjäkäynti putos 800:sta 700kier/min. Nyt kiihtyy tasaisesti. Tänään sitte leiman hakuun

          Comment

          • dsk
            Bimmer Fanatic
            • Jun 2006
            • 279
            • eurajoki/pori

            #6
            Originally posted by :: 325i :: View Post
            Nyt on lambda vaihettu ja siinähän se vika oli. Tyhjäkäynnillä HC=4ppm ja 2500kier/min=14ppm. Samalla tyhjäkäynti putos 800:sta 700kier/min. Nyt kiihtyy tasaisesti. Tänään sitte leiman hakuun
            millai sulla oli CO:n arvot vanhalla anturilla, entä uudella?

            itel ei kyl näkkyy tippunu edes kierroksilla arvot...
            tarttis varmaan uus hommata... ja kokeilla, mut on vaan se kalliimpi titanium anturi...

            kuinkas paljon muuten vaikuttaa pakoputken vuoto ennen lambdaa, (esim. hyvin pieni vuoto, mut vuoto kummiski?)
            Last edited by dsk; 03-10-2006, 13:32.
            kyllähän mie näkisit et se on laitettava letutsulamaan, ni kyl se siit sit virkoo..



            DSK c.c

            Comment

            • Lanttu
              Bimmer Enthusiast
              • Jun 2004
              • 1643

              #7
              Originally posted by dsk View Post
              kuinkas paljon muuten vaikuttaa pakoputken vuoto ennen lambdaa, (esim. hyvin pieni vuoto, mut vuoto kummiski?)
              Kyllä se voi vaikuttaa hyvinkin paljon.

              Comment

              • :: 325i ::
                Newbiemmer
                • Apr 2003
                • 25
                • Lahti

                #8
                Originally posted by dsk View Post
                millai sulla oli CO:n arvot vanhalla anturilla, entä uudella?
                vanhalla 016 ja 0. Uudella 0,04 ja 0. Ja toi vuoto kannattaa kyl korjata.

                Comment

                • dsk
                  Bimmer Fanatic
                  • Jun 2006
                  • 279
                  • eurajoki/pori

                  #9
                  Originally posted by :: 325i :: View Post
                  vanhalla 016 ja 0. Uudella 0,04 ja 0. Ja toi vuoto kannattaa kyl korjata.
                  ok. itel oli arvot jotain? HC n.300 ja CO jotain 4...
                  kyllähän mie näkisit et se on laitettava letutsulamaan, ni kyl se siit sit virkoo..



                  DSK c.c

                  Comment

                  Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎